GTA-Online
یحیی رحیمی

اتومبیل‌های ویژه در نسخه پلی استیشن 5 بازی GTA Online

یحیی رحیمی 29 تیر 1400 1 دیدگاه
1,104 بازدید

بازی GTA V شاید تنها عنوانی است که برای سه نسل مختلف از کنسول‌ها منتشرشده و قرار است یک نسخه ارتقاءیافته از آن با محتوای جدید برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری منتشر شود. انتشار بازی GTA Online برای کنسول‌های نسل جدید با ویژگی‌های تازه‌ای همراه است و شرکت راک استار هر بار یک ویژگی جدید را با جامعه‌ی طرفداران میلیونی بازی، به اشتراک می‌گذارد؛ این بار از ارتقاء اتومبیل‌های فعلی بازی خبر داده است.

طبق توییت منتشرشده توسط اکانت توییت Rockstar Games، تعدادی از اتومبیل‌های بازی، ویژگی‌های تازه‌ای دریافت خواهند کرد و امکان ارتقاء و اسپورت آن‌ها فراهم خواهد شد. این گزینه‌های جدید می‌تواند ظاهر اتومبیل را دگرگون سازد و دلیل تازه‌ای شود برای خرید بازی روی کنسول‌های جدید. به گفته‌ی راک استار، این آپدیت‌های جدید تنها برای نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری بازی GTA Online منتشر خواهد شد.

شرکت راک استار تابستان سال گذشته در مورد انتشار یک نسخه جداگانه برای نسل نهم خبر داد. آن زمان گفته شد که بازی جدید دارای محتوای تازه‌ای خواهد بود و این آپدیت‌ها تنها برای کنسول‌های جدید و البته کامپیوتر منتشر خواهند شد. در حال حاضر جزئیات آپدیت‌های جدید بازی GTA Online مشخص نیست و این اولین تکه‌ی پازل بود که به دست استودیو توسعه‌دهنده تکمیل شد. احتمال انتشار مراحل سرقت جدید و بخش‌های تازه‌ای برای نقشه‌ی گسترده بازی وجود دارد و توسعه‌دهندگان، قول‌های بزرگی به طرفداران داده‌اند.

اگر به دنبال خرید بازی GTA Online‌ برای کنسول پلی استیشن 5 هستید، خبر خوبی برایتان داریم و آن‌هم انتشار رایگان بازی در سه‌ماهه‌ی اول انتشار است. تنها مالکان پلی استیشن 5 قادر به تجربه‌ی بازی به‌صورت رایگان خواهند بود و البته پس از اتمام این مدت هم، باید تمامی مبلغ در نظر گرفته‌شده، پرداخت شود. با انتشار بازی جدید، سرورهای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 هم برای همیشه خاموش خواهند شد و این پایانی خواهد بود به حدود یک دهه پشتیبانی از کنسول‌های نسل هفتم توسط راک استار گیمز

بازی GTA Online

طبق گفته‌های توسعه‌دهندگان، آپدیت‌های جدید بازی شامل مراحل تک‌نفره هم خواهد بود و قرار نیست تنها یک سری آیتم‌های تزئینی دریافت کند. علاوه بر محتوای جدید، گرافیک بازی هم ارتقاء پیدا خواهد کرد. مدیرعامل استودیو دو ماه پیش از کیفیت بازی تعریف کرده بود و باور داشت که GTA V دقیقاً در مسیر مجموعه‌ی Mafia قرارگرفته و باور داشت که نسخه جدید بازی GTA Online‌ می‌تواند شروع خوبی برای راک‌ استار در نسل نهم باشد.

با توجه به آنکه ساخت بازی GTA 6 تائید نشده، بهتر است منتظر انتشار جی تی ای آنلاین جدید در تاریخ 20 آبان با اتومبیل‌های ارتقاءیافته و آیتم‌های جدید برای اسپورت خودرو‌های موردعلاقه‌ی خود باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Makan

    مهمان

    این آپدیت دیروز منتشر شد الان من اپدیتش کردم حجمشم 4.40 گیگ بود

    پاسخ دهید