GTA-Online
محمد صادق شجاعی

بازی GTA Online‌ به زودی میزبان ماجراجویی هیجان‌انگیز خواهد بود

محمد صادق شجاعی 19 مهر 1400 بدون دیدگاه
6,808 بازدید

چند روز پیش بود که شرکت Rockstar به مناسبت بیست سالگی بازی GTA 3، اقدام به معرفی نسخه ریمستر سه بازی اول سری جی تی ای تحت عنوان بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition کرد. حال به نظر می‌رسد که عرضه این بازی به معنای فراموش شدن دیگر آثاری سری GTA نبوده و شرکت مذکور محتواهایی براساس بازی جی تی ای 3 را به بازی GTA Online اضافه خواهد کرد.

مطلب مربوط به معرفی بازی GTA Trilogy در وب‌سایت Rockstar Wire، محلی است که نشانه‌های مربوط به محتواهای جدید بازی جی تی ای آنلاین در قالب آن مشاهده شده است. این مطلب بیشتر از آن که تنها روی رونمایی از نسخه ریمستر سه‌گانه GTA معطوف باشد، به معرفی برنامه‌های راک استار برای سالگرد بیست سالگی بازی GTA 3 اختصاص دارد. اولین آیتم جدید GTA Online با محوریت بازی جی تی ای 3، تی شرتی زیبا بوده که کلمه Wasted روی آن نقش بسته است.

در رابطه با دیگر محتواهای این‌چنینی، شرکت Rockstar اعلام کرده که جزئیات این محتواها و نحوه دستیابی به آن‌ها به عنوان بخشی از رویداد‌های جاری بازی GTA Online در طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد. همچنین رویداد‌های این ماه بازی جی تی ای آنلاین شامل غافلگیری‌های ویژه‌ای از جمله احتمال وقوع برخی از رخداد‌های غیرمعمول در سان آندریاس جنوبی می‌شوند.

بازی GTA Online

سفر GTA Online به دنیای GTA 3

علاوه بر موارد ذکر شده، شرکت راک استار در پایان مطلب معرفی بازی GTA Trilogy اشاره‌هایی به دیگر برنامه‌های خود برای بازی GTA Online کرده است. بر این اساس، علاوه بر غافلگیری‌های بسیاری که به زودی معرفی می‌شوند، در اواخر امسال ماجراجویی هیجان‌انگیزی در بازی مذکور رخ خواهد داد که در قالب آن برخی از شخصیت‌های آشنا برای گسترش «تجارت قانونی» خود به کمک شما نیاز دارند.

هنوز مشخص نیست که این «ماجراجویی هیجان‌انگیز» چه چیزی خواهد بود، اما به دلیل اشاره به شخصیت‌های آشنا می‌توان نتیجه گرفت که شاهد یک کراس اور بین بازی‌های سری GTA خواهیم بود. همچنین گسترش تجارت احتمالا بدان معنا است که مناطق خارج از لوس سانتوس در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. این امر یکی از خواسته‌های اصلی بازیکنان جی تی ای آنلاین است که در صورت تحقق، به روز رسانی محتوایی بزرگی را به ارمغان می‌آورد.

با این وجود که نباید برای محتوا‌های جدید بازی GTA Online بیش از اندازه خیال‌پردازی کنیم، اما اعلام آن‌ها توسط شرکت راک استار موجب شده که مطمئن باشیم محتوا‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای بازی مذکور در راه است. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا برای تجربه آن‌ها هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.