fortnite x batman
یحیی رحیمی

رویداد Batman Cross Fortnite توسط Epic Games معرفی شد

یحیی رحیمی 31 شهریور 1398 بدون دیدگاه
585 بازدید

از عاشقان Batman هستید و همچنین به بازی Fortnite نیز علاقه زیادی دارید؟ ما خبرهای خوشی برای شما داریم. اخیرا کمپانی Epic Games دست به معرفی رویداد جالبی زده است. به مناسبت 80 سالگی شوالیه تاریکی، قادر به تجربه شخصیت Batman در بازی Fortnite خواهید بود.

در چند روز گذشته، افرادی که به کدهای بازی Fortnite دسترسی داشته اند، حسابی داخل آن را گشته اند و یک سری اطلاعات در مورد این رویداد پیدا کرده اند. اما Epic Games به صورت رسمی جزئیات این رویداد جدید را معرفی کرده است و لازم نیست که نگران شایعات و صبر برای تایید رسمی باشید.
رویداد Fortnite Cross Batman از امروز شروع به کار کرده است و یک سری اسکین، لباس های مخصوص و البته آیتم ها و چالش های خاص برای طرفداران Batman در نظر گرفته شده است. از جمله آن‌ها می توان به لباس کاملا شوالیه تاریکی، گلایدرهای بتمن، بمب های چسبان به دیوار و همچنین یک تفنگ قلاب دار اشاره کرد.

این بمب جدید، به دیوار می چسبد و در صورتی که دشمن به بمب نزدیک شود، به صورت خودکار می ترکد و او را به دنیای دیگر می فرستد. همچنین این تفنگ قلاب دار نیز برای پریدن به این طرف و آن طرف استفاده می شود و با استفاده از آن می شود از یک ساختمان به ساختمان دیگری رفت.

جالبترین بخش ماجرا نیز این است که Titled Town حالا اسمش را به Gotham City تغییر داده است و ظاهر آن نیز به طور کامل تغییر یافته است و به Batman نزدیک شده است. همچنین یک چالش جدید نیز در نظر گرفته شده است که باید دنبال نشان های خفاش بگردید. در روزهای دیگر نیز چالش های متفاوتی را خواهیم داشت و بنابراین هر روز نگاهی به این بخش داشته باشید.

Fortnite به بهانه های مختلفی هر بار یک سری رویدادهای جدید را معرفی می کند و حتی مدتی پیش شاهد حضور کیانو ریوز در بازی بودیم.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.