بازی Red Dead Redemption 3
یحیی رحیمی

ساخت Red Dead Redemption 3 توسط یکی از توسعه‌دهندگان راک ‌استار تایید شد

یحیی رحیمی 3 آذر 1400 5 دیدگاه
8,318 بازدید

رزومه‌ی کاری یکی از توسعه‌دهندگان ارشد شرکت راک‌ استار از شروع ساخت Red Dead Redemption 3 خبر می‌دهد. مجموعه‌ی رد دد ریدمپشن در طی چند سال اخیر به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده که میلیون‌ها نفر طرفدار پیدا کرده است و مدیرعامل شرکت Take-Two اخیراً با اشاره به طرفداران بی‌شمار بازی، ساخت نسخه‌ی بعدی را تایید کرده بود. صفحه‌ی لینکداین یکی از توسعه‌دهندگان ارشد راک‌ استار خبر از شروع ساخت دنباله‌ی بازی می‌دهد.

شایعات ساخت Red Dead Redemption 3 زمانی منتشر می‌شود که طرفداران درخواست شفاف‌سازی در مورد GTA 6 را دارند. راک استار اخیرا بازی GTA Trilogy The Definitive Edition را منتشر کرده که با توجه به مشکلات فنی، چندان موردپسند طرفداران جی تی ای قرار نگرفته است. همچنین گزارش‌هایی از مشکلات تولید بازی GTA 6 منتشر شده و به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت آمریکایی از روند تولید بازی‌های جدید رضایت ندارند و به همین دلیل دو بار ساخت بازی را از ابتدا شروع کرده‌اند.

اگرچه Red Dead Online با استفاده از میراث بخش داستانی به دنبال ارائه محتوای نو بود؛ اما هیچ‌گاه نتوانست به قد و قواره‌ی بازی اصلی برسد؛ این در حالی است که GTA Online موفقیت بسیار بزرگی برای راک استار بود. اگر به دنبال بازگشت به غرب وحشی و دریافت تجربه‌ای داستانی هستید، صفحه‌ی لینکداین یکی از توسعه‌دهندگان راک‌استار، ساخت Red Dead Redemption 3 را تایید کرده است. شایعاتی از ساخت ریمستر Red Dead 1 نیز ماه گذشته منتشر شده بود.

ساخت بازی Red Dead Redemption 3

ساخت Red Dead Redemption 3 در هاله‌ای از ابهام

بنابر رزومه‌ی کاری یکی از برنامه‌نویس‌های مشغول به کار در راک‌استار، ساخت بازی Red Dead Redemption 3 مدت‌هاست شروع شده است. وی خود را مسئول توسعه‌ی هوش مصنوعی وسایل نقلیه در بازی رد دد ریدمپشن 3 و دیگر پروژه‌های مرتبط دانسته است و همچنین مدت 7 سال است که به عنوان برنامه‌نویس گیم پلی در این شرکت مشغول به کار است. بازی‌های دیگری مانند نسخه نسل نهم GTA V و همچنین Red Dead 2 در رزومه‌ی کاری وی دیده می‌شود.

اشتراوس زلنیک در جلسه‌ی مالی اخیر شرکت Take-Two از موفقیت رد دد ریدمپشن به عنوان یک مجموعه صحبت کرده بود و آن را یک «فرانچایز دائمی» دانسته بود. این گفته بدین معنی است که نسخه‌های دیگری از Red Dead منتشر خواهند شد و قرار نیست این مجموعه به این زودی‌ها بازنشست شود.

رزومه‌ی کاری لو رفته، اطلاعاتی از بازی در اختیار ما قرار نمی‌دهند و از آنجایی که زمان زیادی از انتشار شماره‌ی دوم سپری نشده است، بعید است به این زودی شاهد انتشار نسخه‌ی جدید باشیم. گفتنی است تعداد از طرفداران باور دارند که RDR3، اسم مستعار Red Dead 2 بود که توسط توسعه‌دهندگان استفاده می‌شد. از آنجایی که بحث در مورد ماهیت بازی بالاگرفته است، منتظر خبرهای رسمی از سوی منابع تایید شده باشید. در صورت ساخت Red Dead Redemption 3 نیاز به دنبال کردن یک داستان جدید وجود دارد و حتی ممکن است بخش دیگری از زندگی جان مارستون به تصویر کشیده شود. نظر شما چیست؟‌

منبع: Charlieintel

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Saeed

    مهمان

    داستان قسمت سومش میتونه راجع به خانوم آدلر باشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پدر

    مهمان

    بیا پایین بابا سرمون درد گرفت . رد دد بهتره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Erfan

    مهمان

    #ما_رد_دد_۳_میخواهیم_??

    پاسخ دهید
    • Avatar

      الپاچیتو در پاسخ به Erfan

      مهمان

      #رد_دد_۳

  • Avatar

    Rfefff243343d4r

    مهمان

    #ما جی تی ای میخوایم

    پاسخ دهید