چت صوتی بازی Battlefield 2042
محمد صادق شجاعی

بازی Battlefield 2042 در هنگام عرضه فاقد چت صوتی خواهد بود

محمد صادق شجاعی 22 آبان 1400 بدون دیدگاه
246 بازدید

بازی Battlefield 2042 در کنار تمامی بخش‌هایش، دارای حالت جدیدی به نام Hazard Zone است که تجربه‌ای شبیه به بازی Escape From Tarkov ارائه می‌دهد. در این حالت 32 بازیکن در قالب تیم‌های چهار نفره رو در روی یکدیگر قرار گرفته و برای به دست آوردن درایو‌ها و در نهایت خروج از منطقه با یکدیگر رقابت می‌کنند. بدون شک ارتباط نزدیک اعضای تیم در این حالت اهمیت بسیاری داشته و نقش موثری خواهد داشت. با این حال بازی شرکت Electronic Arts مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است. این امر از آن جهت بوده که طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در هنگام عرضه امکان استفاده از چت صوتی بازی Battlefield 2042 وجود نخواهد داشت.

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است که چت صوتی در سریع‌ترین زمان ممکن اضافه خواهد شد. در حال حاضر، استودیو DICE فرض را بر این گذاشته که اعضای اسکواد برای هماهنگی از ابزار‌های چت مستقل از جمله Discord استفاده می‌کنند. این فرض از آن جهت منطقی است که بسیاری از بازیکنان در بیرون از بتلفیلد 2042 نیز با هم دوست هستند. با این حال، کسانی که به صورت انفرادی در یک تیم چهار نفره قرار گرفته و عملا هیچ دوستی در حالت Hazard Zone ندارند، باید به چت متنی، منوی چت سریع (شامل مواردی همچون درخواست مهمات و احیای سلامتی) و سیستم پینگ داخلی بسنده کنند. در این شرایط امکان اشتباه وجود داشته و ممکن است بازیکنان سردرگم شده و به هدف خود دست پیدا نکنند.

به دلیل نحوه طراحی سیستم پینگ کردن، این اقدام می‌تواند تا حدی بی‌اثر باشد. این امر از آن جهت است که بازی Battlefield 2042 بین پینگ کردن آخرین مکان دشمنان و تگ کردن دشمنان تفاوت قائل شده است. در حالی که هر بازیکنی می‌تواند آخرین مکان دشمن را پینگ کند، اما برای تگ کردن دشمنان نیاز به تجهیزات SOFLAM یا ابزارهای تگ کردن مانند پهپاد‌های یکی از Specialistها نیاز دارید.

چت صوتی بازی Battlefield 2042

اهمیت چت صوتی بازی Battlefield 2042 در Hazard Zone

با وجود اینکه دیگر حالت‌های بازی بتلفیلد 2042 ممکن است چندان به چت صوتی نیاز نداشته باشند، اما عملیات‌های حساب شده در Hazard Zone نیازمند ارتباط نزدیک بازیکنان با یکدیگر است. در این شرایط بازیکنانی که در بیرون از بازی و در قالب دیسکورد با یکدیگر ارتباط دارند، دست بالاتر را داشته و احتمال موفقیت بیشتری دارند. عدم وجود چت صوتی در زمان عرضه بازی Battlefield 2042 ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. اشکالات زیاد در این ویژگی ممکن است که به کنار رفتن و عدم استفاده بازیکنان منجر شود. همچنین این احتمال وجود دارد که الکترونیک آرتز به دلایل نظارتی چت صوتی را اضافه نکرده باشد. برای مثال شرکت Riot تمامی چت‌های صوتی بازی Valorant را برای بررسی ضبط می‌کند.

اعضای سرویس EA Play Pro که نسخه‌های خاص بازی Battlefield 2042 را پیش‌خریده کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند این اثر را تجربه کنند. بازی مذکور در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) برای دیگر بازیکنان در دسترس قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد عدم وجود چت صوتی در بازی بتلفیلد 2042 چیست؟ آیا این امر به تجربه شما ضربه خواهد زد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.