Saints Row
مبین نعمت‌اللهی

انتشار بازی Saints Row تا سال 2023 میلادی تاخیر خورد

مبین نعمت‌اللهی 27 آبان 1400 بدون دیدگاه
354 بازدید

این روز‌ها طرفداران مجموعه‌ بازی‌های دوست‌داشتنی نبرد سینت‌ها که برای تجربه‌ی نسخه‌ی‌ ریبوت که همچنان با همان نام بازی Saints Row شناخته می‌شود لحظه‌شماری می‌کنند، بایستی تا تاریخ نامشخصی از سال 2023 میلادی برای تجربه‌ی جدیدترین ماجراجویی‌های توام با دیوانگی نینا، الی و کوین صبر پیشه کنند.

در گزارشات‌مالی شرکت Embracer Group اعلام شد که تاریخ انتشار بازی Saints Row از فوریه سال 2022 میلادی به زمان دیگری موکول شده است. درواقع Embracer کمپانی مادر تلقی می‌شود و از طرفی دیگر، دیپ سیلور که به‌عنوان ناشر مجموعه بازی‌های نبرد سینت‌ها شناخته شده است، زیرمجموعه‌ی برند Koch Media فعالیت کرده و این شرکت نیز از توابع مجموعه‌ی هولدینگ عظیم‌الپیکره امبریسر به حساب می‌آید.

Saints Row

تاریخ انتشار جدید Saints Row اعلام نشده است

براساس گزارشات ارائه‌شده، پنجره‌‌مالی 22/23 برای انتشار نسخه‌ی ریبوت بازی Saints Row درنظر گرفته شده است، پنجره‌ای که از پایان ماه مارس سال 2022 آغاز و به‌دنبال آن، تا ابتدای ماه آپریل سال 2023 میلادی ادامه پیدا می‌کند. به تعبیری دیگر، به‌وضوح مشخص نیست که زمان انتشار با وقفه‌ای چند ماهه همراه شده است.

در بخش دیگری از گزارشات‌مالی شرکت Embracer در رابطه با تاخیر در انتشار بازی نبرد سینت‌ها آمده است:

به‌منظور آن که کیفیت محصول را در اولویت بگذاریم و نتیجه‌نهایی برای تمامی طرف‌های بازی‌کنندگان، کارمندان و سهام‌داران سودمند باشد، تصمیم گرفته‌ایم تا تعدادی از انتشارات خود در سال‌مالی 21/22 را به سال‌مالی 22/23 موکول کنیم. تصمیمی که شامل تاخیر در انتشار ریبوت بازی Saints Row و اثری معارفه‌نشده‌ در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی‌ می‌شود.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که زیرمجموعه‌های شرکت هولدینگ Embracer از جمله THQ Nordic و Deep Silver در مجموع بیش از 25 بازی تراز اول تا قبل از ماه مارس سال 2026 میلادی روانه‌ی بازار خواهند کرد. پروژه‌هایی که بدون احتساب بازی‌های AAA تعداد آن‌ها به رقم چشم‌گیر 118 بازی کامپیوتری می‌رسد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بازی جدید استودیو Gearbox و عنوان موردانتظار Dead Island 2 اشاره داشت.

در نسخه‌ی جدید بازی نبرد سینت‌ها که یک نسخه‌ی ریبوت (Reboot) تلفی می‌شود، می‌توانید شخصیت‌های دلخواه خود را از سر تا پا شخصی‌سازی و حتی جنسیت آن‌ها را انتخاب کنید. به گفته‌ی عوامل توسعه‌ٔدهنده، نسخه‌ی‌ جدید یادآور پرخاش‌گری‌های وحشیانه‌ی کاراکترها همانند دیگر نسخه‌های پیشین این مجموعه اعم از Saints Row 3 خواهد بود. ویژگی‌ که نوید از خلاقانه‌ترین نسخه در گذشته‌ی 15 ساله این فرنچایز می‌دهد.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.