دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PC
دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PC

پارسی گیم 13 اسفند 1398 60 دیدگاه
47,384 بازدید

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای کامپیوتر

سریال فرار از زندان افراد زیادی را میخکوب خود ساخت و بسیاری از ما ساعت‌های متعددی را پای این سریال جذاب نشسته‌ایم. معمولاً استودیوهای بازی‌سازی نگاهی ویژه به سریال‌ها و فیلم‌های موفق دارند و در این میان استودیو Zootfly سال‌ها پیش، تصمیم به ساخت یک بازی از این سریال دوست‌داشتنی گرفت. این‌طور بود که بازی Prison Break The Conspiracy به لطف ناشر آن Deep Silver راهی بازار شد و ما را باشخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند مایکل روبه‌رو کرد. هرچند که بازی‌های ساخته‌شده از روی سریال و بلعکس چندان جالب نبوده‌اند اما استودیو با چشمی باز به دنبال تحت تأثیر قرار دادن شماست.

داستان بازی Prison Break The Conspiracy حول فصل اول سریال و همان فراری دادن برادر مایکل اسکافیلد از زندان Fox River است. برعکس آن چیزی که فکر می‌کنید، شخصیت اصلی بازی به مایکل واگذار نشده است و به‌جای آن‌یک شخصیت خیالی به نام تام پکستون را شاهد هستیم که از طرف کمپانی و به‌عنوان یک مأمور مخفی به زندان فرستاده‌شده است تا کارهای مرموز مایکل را زیر نظر داشته باشد. این کار با پیش بردن مأموریت‌های مختلفی صورت می‌گیرد و در طول آن‌ها باید از پشت دیوار، وسایل و کانال‌های تهویه هوا عبور کنید تا بتوانید از کارهای این فراری‌ها سر دربیاورید. تقریباً بیشتر محیط زندان در این بازی شبیه‌سازی‌شده است و همچنین شخصیت‌های نام آشنایی چون تی‌بگ نیز در این بازی قرار دارند که باعث ایجاد تنوع در بازی شده است. بازی به‌نوعی آزادی عمل خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید به سالن بدن‌سازی بروید یا اینکه در خود زندان بگردید.

Prison Break The Conspiracy داستان فرار از چشم مأموری مخفی است. گرافیک و جلوه‌های بصری بازی در سطحی رضایت‌بخش قرار دارد و طراحی چهره‌ها به نحوی احسن و بسیار طبیعی انجام‌شده است و در این مورد هیچ‌گونه حس تکراری بودن و عدم رضایت را مشاهده نخواهید کرد. صداپیشه شخصیت‌ها هرچند خود بازیگران اصلی نبوده‌اند اما دیالوگ‌های خوبی را شاهد هستیم که به‌خوبی داستان را جلو می‌برند. عرضه بازی در سال 2010 با حاشیه‌های زیادی همراه بود و افراد زیادی به دلیل تماشای سریال این بازی را خریداری کردند و البته نظرات منتقدان متوسط بود. هدف اصلی داستان بازی، جلوگیری از فرار مایکل و برادرش از زندان است و حالا می‌توانید شانس خود را برای این کار امتحان کنید. اگر به این بازی علاقه دارید دو بازی A Way Out و Brothers: A Tale of Two Sons را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Prison Break The Conspiracy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Pentium 4 2.0GHz / AMD Athlon XP 2000+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: AMD Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7800 GS
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Only the Xbox 360 controller for PC is officially compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5800+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750 / Radeon R7 260X with 1GB Memory
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Only the Xbox 360 controller for PC is officially compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Prison Break: The Conspiracy is based on the events of the first season of Fox’s convict drama. However, rather than playing as main character Michael Scofield, players instead take control of Tom Paxton, an agent with covert organization ‘The Company’, who must go undercover as a prisoner within Fox River State Penitentiary in order to ensure that the falsely incarcerated Lincoln Burrows be executed in the electric chair. The game is split into nine chapters, all of which represent a part of the real story that the TV series followed.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 60 دیدگاه
  • Avatar

    امیرعلی

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشین، این بازی برای ویندوز ۱۱ هم نصب میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Majed

    مهمان

    سلام من نسخه فارسی بازی را از سایت دیگه دانلود کردم اما فایل کرک نداشت کجا میتونم فایل کرک را به صورت جداگانه دانلود کنم؟ لطفا پاسخ بدهید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام بازی برای ویندوز 10
    سیستم 64 بیت
    گرافیک 610 جی تی
    رم 4
    cpu G3220 باز میشود

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      پشتیبانی

      سلام
      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 60 دیدگاه