Saints Row
مبین نعمت‌اللهی

E3 2021: خبری از بازی‌های Dead Island 2 و Saints Row در‌ نمایشگاه E3 نخواهد بود

مبین نعمت‌اللهی 15 خرداد 1400 بدون دیدگاه
285 بازدید

شرکت Deep Silver در‌اقدامی ناباورانه اعلام کرده که خبری از بازی‌هایی همچون Dead Island 2, Saints Row, Metro و TimeSplitters در جریان کنفرانس مطبوعاتی شرکت Koch Media نخواهد بود.

کمپانی Koch Media که مالکیت تیم Deep Silver و عناوین تحت تملک این تیم بازی‌سازی را در اختیار دارد، رویدادی مرتبط با نمایشگاه E3 در تاریخ جمعه، 11 ژوئن را میزبانی خواهد کرد جایی که طبق گفته‌ی Deep Silver، خبری از نمایش جدید عناوین موردانتظاری همچون Dead Island 2 و نسخه‌ی جدید فرنچایز Sainst Row نخواهد بود. این درحالیست که اصحاب رسانه با اعلام برگزاری رویدادی از سوی شرکت Koch Media تحت‌عنوان Koch Primetime، انتظار نمایش نسخه‌ای جدید از سری‌بازی‌های Saints Row بعد از گذشت 6 سال غیبت را داشته‌اند، خبری که در آگوست سال 2019 میلادی نیز با اعلام رسمی شرکت مادر، THQ Nordic ساخت نسخه‌‌ای جدید از این سری‌بازی‌ها را تایید می‌کرد.

اما در رابطه با عنوان Dead Island 2، طبق گفته‌ی عوامل سازنده ساخت این بازی در دست اقدام است و شرکت Koch Media کاملا اطمینان‌خاطر دارد که نسخه‌ی جدید حال و هوای یک بازی با چاشنی آخرالزمان (Zombie Game) را به بازی‌کنندگان القا می‌کند. نسخه‌ی جدید سری‌بازی‌های Metro که همچنان از طرف تیم 4A Games در دست ساخت بوده، بدون‌شک بعد از موفقیت چشم‌گیر عنوان Metro Exodus که درواقع روایت‌گر رمان‌های آقای Dmitry Glukhovsky و اتفاقات Metro 2033 و Metro: Last Light بوده، به یکی از موردانتظارترین عناوین تیراندازی اول‌شخص برای نسل جدید کنسول‌ها تبدیل شده است.

در نهایت بازی TimeSplitters که در ماه می معرفی شد، مراحل اولیه‌ی ساخت خود را طی می‌کند و خبری از نمایش نسخه‌ی جدید این فرنچایز کلاسیک در رویداد Koch Primetime نخواهد بود. از آنجا که یکی پس از دیگری شرکت‌های صاحب‌نام‌ صنعت بازی‌های ویدئویی از جمله نینتندو، زمان برگزاری کنفرانس‌های خود در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی را اعلام‌ می‌کنند، تماشای این رویداد نیز خالی از لطف نخواهد بود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.