بازی Saints Row
مبین نعمت‌اللهی

امکان ساخت شخصیت با هر جنسیتی در بازی Saints Row وجود دارد

مبین نعمت‌اللهی 19 مهر 1400 بدون دیدگاه
841 بازدید

قابلیت ساختن کاراکترهایی با جنسیت‌های مرد و زن همیشه بر موضوعات تبعیض‌جنسیتی تاثیر بسزایی داشته و همین امر نیز در بازی‌های ویدئویی مستثنی نیست. مجموعه بازی Saints Row که همواره به‌عنوان یکی از ساختارشکنانه‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود، از ابتدا در این امر پیش‌قدم بوده و بازی جدید این مجموعه همانند نسخه‌های قبل، قابلیت طیف جنسیتی را پشتیبانی و به بازی‌کنندگان امکان دسترسی به انتخاب جنسیت کاراکترها را می‌دهد، اقدامی که واکنش‌‌های مثبت طرفداران را به دنبال داشت.

در نسخه‌ی جدید بازی نبرد سینت‌ها که درواقع یک نسخه‌ی ریبوت (Reboot) محسوب می‌شود، می‌توانید شخصیت‌های دلخواه خود را از سر تا پا شخصی‌سازی کنید و هیچ‌کدام از شخصیت‌ها تا پیش از اقدام شده شکل و ظاهر خاصی نخواهند داشت. به گفته‌ی سازندگان بازی، نسخه‌ی‌ جدید یادآور پرخاش‌گری‌های وحشیانه‌ی کاراکترها همانند دیگر نسخه‌های پیشین این مجموعه اعم از نسخه‌های Saints Row 3 و Saints Row 4 خواهد بود. ویژگی‌هایی که نوید از خلاقانه‌ترین نسخه در گذشته‌ی 15 ساله این فرنچایز می‌دهد.

Saints Row

عقب‌نشینی دیپ سیلور

بازی Saints Row 2 این دسترسی را به بازی‌کنندگان می‌دهد که بدون‌ درنظر گرفتن جنسیت، کاراکتر و یا رئیس خود را با هر ظاهری که به آن تمایل دارند، انتخاب کنند. هرچند که تصمیم حذف قابلیت انتخاب جنسیت کاراکتر در نسخه‌های سوم و چهارم علی‌رغم گسترش آیتم‌های شخصی‌سازی کاراکتر‌ها، موجب یاس و ناامیدی طرفداران مجموعه بازی نبرد سینت‌ها شده بود. نارضایتی که سرانجام تیم توسعه‌دهنده، استودیو Deep Silver Volition را مجاب به عقب‌نشینی‌ از سیاست‌های خود کرد. خبری که با انتشار یک اسکرین‌شات در شبکه‌‌ اجتماعی Reddit قوت گرفت، انتظار طرفداران این فرنچایز مبنی بر دسترسی گسترده‌ی بازی‌کنندگان به خلق کاراکترهای دلخواه بدون درنظر گرفتن جنسیتی از پیش تعیین‌شده را به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش داد.

بازی Saints Row قرار است در ماه فوریه سال 2022 میلادی، نزدیک به 4 ماه دیگر روانه بازارهای جهانی شود. همانطور که پیش‌تر اعلام شد، نسخه‌ی جدید که یک عنوان ریبوت به حساب می‌آید، در تاریخ مذکور بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های‌شخصی، پلی‌ استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس ‌باکس سری در دسترس خواهد بود.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.