Apex Legends
یحیی رحیمی

دریافت رده‌بندی سنی ESRB توسط نسخه Switch بازی Apex Legends

یحیی رحیمی 23 مهر 1399 بدون دیدگاه
269 بازدید

در ماه ژوئن میلادی بود که از انتشار بازی Apex Legends برای کنسول Nintendo Switch باخبر شدیم. از آن موقع تابه‌حال، اطلاعات بسیار کمی از این نسخه منتشرشده اما امروز شاهد دریافت رده‌بندی سنی ESRB بودیم و رده سنی T به بازی اپکس لجندز اعطاشده است که مشابه رده سنی نسخه مخصوص کنسول و پی سی است.

رده‌بندی سنی T به معنی مناسب بودن بازی برای افراد بالای 13 سال است و اینکه بازی دارای صحنه‌های خشن، قتل و خون است که به‌هیچ‌وجه مناسب افراد کوچک‌تر از 13 سال نیست و می‌تواند روی رفتار آن‌ها تأثیر جدی بگذارد. مدت‌هاست که منتظر انتشار بازی Apex Legends روی کنسول Switch هستیم و ازآنجایی‌که فصل ششم بازی به‌زودی پایان می‌یابد و فصل هفتم درراه است، این می‌تواند زمان خوبی برای انتشار نسخه سوییچ باشد تا کاربران جدید، از همان روزهای اول فصل اضافه شوند.

انتشار نسخه Switch بازی Apex Legends به معنی خروج بخش کراس پلی از حالت بتا است و باید دید آیا حالت کراس پلی میان تمامی پلتفرم‌ها برقرار خواهد بود یا خیر. استودیو Respawn Entertainment با انتشار ویدیویی در اکانت یوتیوب بازی، از نسخه Champion Edition رونمایی کرده که بازیکنان قادر به دریافت 7 اسکین افسانه‌ای، مخصوص شخصیت و تفنگ‌ها خواهند بود و جدا از آن، 1000 سکه دریافت خواهند کرد و تمامی 9 شخصیت قفل‌شده بازی ازجمله شخصیت معرفی نشده فصل هفتم هم در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.

تاریخ انتشار نسخه Switch بازی Apex Legends مشخص نیست اما استودیو چند ماه پیش، از انتشار این بازی در پاییز خبر داده بود و از آنجایی رده‌بندی سنی ESRB هم انجام‌شده، فاصله زیادی تا انتشار بازی نداریم. Respawn در حال کار روی نهایی کردن حالت کراس پلی است و مشخص نیست که کاربران کنسول Switch چطور به دیگر پلتفرم‌ها متصل خواهند شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.