بازی Battlefield 2042 بتلفیلد 2042
محمد صادق شجاعی

تعداد بازیکنان بازی Battlefield 2042 به کمتر از 1000 نفر رسید

محمد صادق شجاعی 24 فروردین 1401 1 دیدگاه
552 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تعداد بازیکنان بازی Battlefield 2042 (بتلفیلد 2042) با افت شدیدی روبه‌رو شده و بازیکنان هم‌زمان آن در استیم به کمتر از 1000 نفر رسیده است.

سری Battlefield از مجموعه‌های مشهور تاریخ بوده که در سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است. این مجموعه همواره تلاش کرده تا بخش‌های داستانی سرگرم‌کننده‌ای را در کنار بخش چند‌نفره ارائه کند؛ اما در بازی Battlefield 2042، سازندگان رویکرد متفاوتی را در پیش گرفتند. به این واسطه بازی بتلفلیلد 2042 فاقد کمپین داستانی بوده و تنها به صورت چندنفره قابل تجربه است.

بازی بتلفیلد 2042 از زمان انتشار در اکتبر سال گذشته، به شکل‌های مختلفی با انواع مشکلات دست‌وپنجه نرم کرده است. وضعیت فاجعه‌بار این اثر، در کنار عدم انتشار به‌روزرسانی و ارتباط ضعیف سازندگان با بازیکنان باعث شده که افراد بسیاری از بازی Battlefield 2042 ناامید شده و دست از تجربه این اثر بردارند. تمام این موارد دست به دست هم دادند که تعداد بازیکنان بازی Battlefield 2042 به شکلی مداوم با افت روبه‌رو شده و تنها تعداد محدودی آن را تجربه کنند.

با استناد به گزارشی که یکی از کاربران وب‌سایت ResetEra منتشر کرده، تعداد بازیکنان هم‌زمان بازی بتلفیلد 2042 در استیم به کمتر از 1000 نفر رسیده است. به طور دقیق‌تر، بر اساس آمار درج شده در وب‌سایت SteamCharts، در پایین‌ترین تعداد امروز تنها 931 بازیکن وارد نبرد‌های بازی Battlefield 2042 شدند.

شرکت EA و استودیو DICE قصد دارند در ماه جاری آپدیت دیگری را منتشر کنند؛ به این واسطه مشکلات مختلفی از بازی بتلفیلد 2042 رفع خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود که در فصل تابستان فصل اول این اثر آغاز شود. در کنار این موارد، استودیو دایس در حال اصلاح نقشه‌ها بر اساس بازخورد‌های بازیکنان است.

نظر شما در مورد تعداد بازیکنان بازی Battlefield 2042 چیست؟ آیا این اثر لایق توجه بیشتری بوده یا مشکلات آن باعث ناامیدی شما نیز شده است؟ به نظر شما با انتشار آپدیت‌های بیشتر امکان احیای بازی بتلفیلد 2042 وجود دارد؟ آیا بهتر است که شرکت الکترونیک آرتز آن را کنار بگذارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سهیل

    مهمان

    اون از کالاف با ونگاردش اینم از بتل فیلد

    پاسخ دهید