بازی Fallout
یحیی رحیمی

مدیرعامل Bethesda ساخت بازی Fallout 5 را تائید کرد

یحیی رحیمی 19 آبان 1400 بدون دیدگاه
269 بازدید

تاد هاوارد، مدیرعامل شرکت Bethesda در گفتگو با رسانه‌ی IGN از برنامه‌های آینده‌ی این کمپانی بازی‌سازی و ساخت Fallout 5 در سال‌های آینده خبر داده است. وی با اشاره به بازی استارفیلد و اعلام رضایت از توسعه‌ی آن، تولید این اثر نقش‌آفرینی فضایی را اولویت اصلی بتسدا دانسته است. وی در ادامه اشاراتی به بازی فال اوت 5 و همچنین The Elder Scrolls 6 داشته که طرفداران مدت‌هاست منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها هستند.

بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی استارفیلد قرار است آبان سال آینده منتشر شود و در خرداد ماه نیز خبرهایی در مورد ساخت بازی The Elder Scrolls 6 شنیدیم. بتسدا عجله‌ای برای انتشار بازی‌های جدید ندارد و برای بازی‌های جدید، اولویت ‌قائل شده است. شرکت بتسدا در حال حاضر بخشی از استودیوهای ایکس باکس به‌حساب می‌آید و درنتیجه توسعه‌دهنده بازی Fallout New Vegas نیز تحت کنترل مایکروسافت است. تاد هاوارد در گفتگو با IGN از احتمال ساخت Fallout 5 توسط یک استودیو خارجی صحبت کرده است.

ببینید فال اوت واقعاً بخشی از هویت و دی‌ان‌ای ماست. ما با گروه‌های دیگر در طول این چند سال کارکرده‌ایم و نمی‌توانم بگویم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند. می‌دانید که ما یک برنامه‌ی کامل برای فال اوت 5 داریم و می‌دانیم باید چه‌کار کنیم.

ساخت Fallout 5

ساخت Fallout 5 اولویت اصلی بتسدا نیست

مدیرعامل Bethesda در ادامه از زمان انتشار Fallout 5 صحبت کرده و بنابر گفته‌های اول، اولویت با The Elder Scrolls 6 است و فعلاً قرار نیست تمام توجه توسعه‌دهندگان روی فال اوت متمرکز شود. وی افزود:

دوباره باید بگویم که اگر می‌توانستم، اشاره‌ای می‌کردم و بازی منتشر می‌شد و واقعاً این کار را هم می‌کردم و می‌دانید که دوست دارم راهی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه پیدا کنم؛ اما امروز نمی‌توانم چنین کاری انجام دهم یا قولی به شما بدهم. در حال حاضر باید بگویم که Starfield اولویت ماست.

تاد هاوارد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به انتقادات پیرامون الدر اسکرولز و انتشار چندین باره Skyrim پاسخ داده است: «آیا کسی چنین برنامه‌ای خواهید ریخت که در نتیجه‌ی آن چنین فاصله‌ای میان اسکایرم و دنباله‌ی آن پدید آید؟ نمی‌توانم بگویم که فاصله‌ی پیش‌آمده، نشانه‌ی خوبی است. ای‌کاش می‌توانستم چوب جادو را تکان دهم و بازی ساخته می‌شد.»

آقای هاوارد در پایان صحبت‌هایش از انتظار برای بازی‌های جدید صحبت کرده و اینکه این انتظار ارزشش را خواهد داشت. در مورد ساخت Fallout 5 هنوز کار خاصی انجام نشده و به نظر می‌رسد که ساخت بازی شروع نشده است. تمام تمرکز روی Starfield قرار دارد که اولین بازی اورجینال بتسدا در طی 25 سال گذشته است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.