بازی Indiana Jones
ارحام ادبخواه

بازی Indiana Jones در اواسط روند تولید قرار دارد

ارحام ادبخواه 8 شهریور 1402 بدون دیدگاه
134 بازدید

بازی Indiana Jones که پس از معرفی اولیه در سکوت خبری کامل فرو رفت، ظاهرا در روند ساخت پیشرفت خوبی داشته است. به گفته تاد هاوارد، اقتباس ویدیو گیمی ایندیانا جونز در اواسط روند تولید قرار دارد و قرار است حسابی هیجان انگیز باشد.

همین دو سال پیش بود که شرکت بتسدا و استودیو ماشین‌گیمز از بازی Indiana Jones رونمایی کردند و به معرفی آن پرداختند. اما از آن موقع تا حالا اطلاعات مربوط به اقتباس ویدیو گیمی ایندیانا جونز حسابی محدود بوده و ما رسما جزئیات خاصی در مورد آن نمی‌دانیم (به غیر از اینکه قرار است در انحصار ایکس باکس باشد). با این حال، تاد هاوارد به عنوان تهیه کننده اجرایی اطلاعات جالبی در این باره منتشر کرد.

به گفته هاوارد، بازی Indiana Jones که در فهرست آرزوهای او قرار دارد، در حال حاضر در اواسط روند ساخت به سر می‌برد. وظیفه ساخت این بازی برعهده استودیو ماشین‌گیمز است که آن‌ها را به خاطر ساخت مجموعه فوق‌العاده محبوب و تحسین شده Wolfenstein می‌شناسیم. در طی مصاحبه‌ای که به آن اشاره کردیم، هاوارد مقایسه مستقیمی از ولفنشتاین و ایندیانا جونز شرح داد که کاملا هم منطقی به نظر می‌رسد.

او در این باره توضیح داد:«آن‌ها (استودیو ماشین‌گیمز) شبیه‌ساز کشتن نازی‌ها را کنار گذاشته و در حال حاضر کاری عالی انجام می‌دهند.» لازم به ذکر است که منظور از شبیه‌ساز کشتن نازی‌ها، مجموعه ولفنشتاین است که در طی آن، دشمن اصلی شما نیروهای آلمان نازی هستند که برخلاف واقعیت، در جنگ جهانی دوم پیروز شده‌اند.

بازی Indiana Jones

بازی ایندیانا جونز در انحصار ایکس باکس خواهد بود

اما نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که بازی Indiana Jones شرکت بتسدا در حال حاضر اسم مشخصی ندارد. علاوه بر این و با توجه به گفته‌های هاوارد در مورد روند توسعه بازی، احتمالا باید حداقل دو سال برای عرضه این بازی صبر کنیم. حال اینکه بازی مورد بحث در چه زمانی به صورت رسمی معرفی می‌شود و در زمینه داستان به چه سوژه‌ای می‌پردازد، هنوز مشخص نیست.

اما با وجود تمامی این بی‌خبری‌ها از یک چیز مطمئن هستیم؛ بازی ایندیانا جونز در همان روز اول برای اشتراک گیم پس هم منتشر می‌شود. در واقع از آنجایی که اقتباس ویدیو گیمی ایندیانا جونز قرار است به عنوان یکی از انحصاری‌های ایکس باکس منتشر شود، می‌توانیم با اطمینان در این باره صحبت کنیم. علاوه بر این مسئله، ما می‌دانیم که اثر مذبور در دستان مطمئنی قرار دارد و اعضای تیم ماشین‌گیمز، احتمالا تجربه فوق‌العاده را ارائه خواهند داد.

حال صرفا باید صبر کنیم و منتظر اطلاعات بیش‌تر و دقیق‌تر در مورد انحصاری جدید ایکس باکس بمانیم. نظر شما در مورد بازی Indiana Jones و بحث‌های حول آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.