Marvels Guardians of the Galaxy
مبین نعمت‌اللهی

ادای احترام بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به استن لی

مبین نعمت‌اللهی 6 آبان 1400 بدون دیدگاه
826 بازدید

زمان زیادی از انتشار بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy نمی‌گذرد که علاقه‌مندان داستان‌های مصور سخت مشغول به تجربه‌ی این اثر تک‌نفره هستند، جایی که یکی از کاربران با عنوان حساب‌کاربری Redditor Luf2222 از ایستراگ آقای استن لی، خالق ابرقهرمان‌های دوست‌داشتنی دنیای مارول در این بازی خبر داد.

به روایت این بازیکن، پی بردن به ایستراگ آقای استن لی در قیاس با مجسمه‌ی عظیم‌الجثه وی در بازی Spider-Man: Miles Morales کمی دشوارتر بوده و بازی‌کنندگان باید حواس‌جمع نگاه‌ خود را به یک جفت عینک‌طبی در جایی از نمایش‌های بازی معطوف کنند که در‌ کنار این عینک، توضیحاتی در رابطه با رمز و راز نهفته‌ی پشت آن نیز به بازی‌کنندگان شرح داده می‌شود. اقدامی نمادین که به‌عنوان وسیله‌ای متعلق به یک موجود کیهانی قدرتمند توصیف شده‌اند. موجودی که به‌واسطه‌ی قدرت‌های ماورالطبیعی‌اش می‌تواند در هر نقطه از کهکشان ظاهر شود. در واقع این‌گونه ادای احترام به شخصیت‌های بزرگی چون استن لی، یادآور خاطرات خوبی با هر رده‌سنی می‌شود.

Marvel's Guardians of the Galaxy

شروع نامناسب Marvel’s Guardians of the Galaxy

بازی نگهبانان کهکشان با روایت جذابانه و طنز‌آمیز خود از شخصیت‌ و داستان‌های مصور مارول به همین نام، حسابی بازی‌کنندگان بازی‌های کامپیوتری را مجذوب و شگفت‌‌زده کرده است. هرچند موفقیت بازی Guardians of the Galaxy در مقایسه با دیگر بازی‌های ابرقهرمانانه مارول از جمله Marvel’s Avengers و یا حتی دیگر بازی‌های استودیو سرشناس Eidos Montreal یعنی Shadow of the Tomb Raider فاصله‌ی زیادی دارد. بازی نگهبانان کهکشان از زمان راه‌اندازی تا به‌حال در خوشبینانه‌ترین حالت، کمتر از 10 هزار بازیکن بر روی استیم داشته، آماری که در مقایسه با 31 هزار بازیکن در Marvel’s Avengers یک عقب‌گرد کامل محسوب می‌‌شود.

استن لی Marvels Guardians of the Galaxy

تعجبی ندارد که Marvel’s Guardians of the Galaxy بدون بهره‌مندی از بخش چندنفره و عامیت بازی‌هایی همچون Deus Ex و Tomb Raider با استقبال گسترده‌تری مواجه شود. اما اگر شما همچنان به تجربه‌ی این بازی سرگرم‌کننده و خوش‌رنگ‌و‌لعاب علاقه دارید، باید بیش از 16 ساعت برای اتمام خط‌داستانی کنار بذارید. این بازی از یک داستان‌خطی تبعیت می‌کند که برای کنکاش در دنیایی ماورایی می‌توانید برای جمع‌آوری کلکسیون‌ها اعم از آیتم‌های شخصی‌سازی پیتر، گامورا، گروت، دراکس و راکت از مسیرهای منتهی به خط‌داستانی خارج شوید.

بازی Guardians of the Galaxy هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس سری، نیتندو سوییچ و رایانه‌شخصی در دسترس است. اگر تابه‌حال موفق به تجربه‌ی بازی شده‌اید، نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.