اینترنشنال Dota 2
یحیی رحیمی

ولادیمیر پوتین قهرمانی تیم Spirit‌ در مسابقات اینترنشنال Dota 2 را تبریک گفت

یحیی رحیمی 27 مهر 1400 بدون دیدگاه
367 بازدید

تیم روسی Spirit موفق به کسب جام قهرمانی رقابت‌های اینترنشنال 2021 بازی Dota 2 شد و 18 میلیون دلار جایزه مسابقات را به دست آورد. این بزرگ‌ترین جایزه در تاریخ رقابت‌های ورزش‌های الکترونیک (eSport) است که تابه‌حال به یک تیم از بازی‌کنان حرفه‌ای اهدا شده است. این موفقیت باعث شد تا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، به طور رسمی تبریک بگوید و موفقیت آن‌ها را ناشی از توانایی فردی و رهبری مثال‌زدنی اعضای تیم بداند.

پوتین پیامی بسیار جالب را برای اعضای تیم اسپیریت در سایت ریاست جمهوری به زبان روسی منتشر کرده و علاوه بر تبریک این قهرمانی، قدرت تیم‌های حرفه‌ای روسیه را به رخ کشیده و باور دارد که این افراد می‌توانند به هر هدفی دست پیدا کنند. پوتین خاطرنشان کرد:‌

قهرمانی شما را در رقابت‌های اینترنشنال 2021 بازی Dota 2 را تبریک می‌گویم. برای اولین بار در تاریخ، تیم اسپیریت از روسیه توانست قهرمان این مسابقات معتبر شود. موفق باشید! شما در مسیر رسیدن به فینال، توانایی رهبری و همبستگی خود را نشان دادید و در دوئل نهایی که به آزمون واقعی برای توانایی و ویژگی‌های شخصیتی شما تبدیل شد؛ توانستید در همان ابتدا روی حریف متمرکز شوید و ابتکار عمل را از رقیبان را در لحظات حساس بگیرید. آن‌ها ثابت کردند که بازی‌کنان ما همیشه هدف‌گرا هستند و قادر به تسخیر هر هدفی خواهند بود.

Team Spirit اولین تیم از منطقه اروپا شرقی است که در طی دهه گذشته، موفق به قهرمانی در مسابقات اینترنشنال بازی Dota 2 شده است. جالب است بدانید که تیم اکراینی Natus Vincere (NaVi) در سال 2011 موفق به کسب اولین قهرمانی برای این منطقه شده بود. دیدار نهایی رقابت‌های اینترنشنال 2021 بسیار حساس دنبال شد و تیم PSG LGD پس از واگذار کردن دو بازی، به خود آمد و توانست دو برد پیاپی به دست بیاورد. مسابقه آخر اما قدرت تیم اسپیریت و مدیریت درست آن‌ها را نشان داد.

ولادیمیر پوتین اینترنشنال Dota 2

تبریک ولادیمیر پوتین به تیم اسپیریت، می‌تواند شروعی باشد برای جدی گرفتن رقابت‌های ورزش‌های الکترونیک و سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه که قطعاً به مذاق گیمرها خوش خواهد آمد. قدرت‌های بزرگ مانند ایالات‌متحده و شوروی، مدت‌هاست از ورزش‌های مختلف به‌منظور نشان دادن قدرت و صلابت خود استفاده می‌کنند. برای نمونه رقابت‌های هاکی میان روسیه و آمریکا هرساله در اوج هیجان و اهمیت برگزار می‌شود. مربوط کردن این برد به مسائل سیاسی، کار بحث‌برانگیزی است؛ اما تبریک توسط رئیس‌جمهور، قطعاً برای بازی‌کنان تیم Spirit شیرین خواهد بود.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.