بازی Dota 2
یحیی رحیمی

حالت کوآپ 4 نفره و پشتیبانی از کنترلر به بازی Dota 2 اضافه شد

یحیی رحیمی 25 آذر 1400 بدون دیدگاه
432 بازدید

شرکت Valve آپدیت حجیمی را برای بازی Dota 2 منتشر کرده که تغییراتی در زمینه هیروها و تعادل قدرت‌های آنها ایجاد نمی‌کند؛ اما ویژگی‌های تازه‌ای از جمله حالت کوآپ 4 نفره و همچنین پشتیبانی کامل از دسته بازی را اضافه می‌کند. ظاهر هیرو Mirana نیز به طور کامل بازسازی شده است و با قیافه‌ای نو در بازی حضور پیدا می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بزرگ‌ترین تغییر آپدیت Dota 2، پشتیبانی از دسته بازی و کنترلر است. دوتا 2 از عناوین مخصوص کامپیوتر است که امکان تجربه آن توسط دسته وجود نداشت. بازی‌کنان می‌توانند هر نوع دسته‌ای را برای تجربه بازی استفاده کنند و در صورتی که کنترلر با استیم سازگار باشد، مشکلی ایجاد نخواهد شد. گفتنی است پشتیبانی از دسته‌ پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری مدت‌هاست به استیم اضافه شده و بازی‌کنان می‌توانستند از این دو برای تجربه‌ی بازی موبا شرکت ولو استفاده کنند.

شرکت Valve همچنین امکان تغییر کنترلر در میانه بازی را ایجاد کرده است. برای نمونه می‌توان کیبورد و موس را هنگام بازی کنار گذاشت و تنها از دسته استفاده کرد. این ویژگی فعلاً در حالت آزمایش به سر می‌برد و توسعه‌دهنده از بازی‌کنان درخواست ارسال بازخوردهای مثبت را کرده است. این ویژگی امکان استفاده از کنترلر و موس به صورت هم‌زمان را هم فراهم می‌کند که در نوع خود بسیار کاربردی است. ممکن است این ویژگی در آپدیت‌های بعدی حذف شود و وجود آن به بازخورد بازیکنان بستگی خواهد داشت.

آپدیت Dota 2 دوتا 2

حالت جدید Dota 2

دیگر ویژگی مهم آپدیت Dota 2 نیز بازگشت حالت کوآپ 4 نفره است. بازیکنان می‌توانند به مناسبت کریسمس در حالت Continuum Vault شرکت کنند و همراه دوستانشان به بازی بپردازند. امکان انتخاب 14 هیرو در این حالت وجود دارد و از آنجایی که این مود، یک تم به خصوص دارد؛ امکان انتخاب دیگر هیروها وجود ندارد. در واقع فردی به نام Aghanim موفق به خلق ابعاد چندگانه‌ی زمان و مکان شده است و ویژگی قهرمانان و پیشرفت در بازی، بر اساس قوانین تازه‌ای صورت خواهد گرفت.

حالت کوآپ چهارنفره مشابه بازی دیابلو خواهد بود و ایده‌ی اصلی آن است که بازی‌کن بارها و بارها این حالت را تجربه کند تا بتواند قدرت‌ بیشتری کسب کند و همچنین ویژگی‌های تازه‌ای را به دست بیاورد. این حالت به عنوان هدیه کریسمس در اختیار بازیکنان دوتا 2‌ قرار داده شده است. هیرو Mirana از دیگر تغییرات آپدیت Dota 2 به شمار می‌رود و توسعه‌دهندگان تمامی دیالوگ‌های او را از ابتدا ضبط کرده‌اند و ویژگی‌های تازه‌ای به او بخشیده‌اند. اخیرا نیز هیرو Marci به دوتا 2 اضافه شده است.

شرکت ولو آیتم‌های تزئینی تازه‌ای نیز اضافه کرده است که همگی آنها با خرید بتل پس در دسترس قرار می‌گیرند. با پرداخت 7.5 دلار، می‌توانید آیتم‌های تازه‌ای دریافت کنید و اگر بخواهید این آیتم‌ها را جداگانه تهیه کنید، لازم است 42 دلار بپردازید. آپدیت Dota 2 آماده دانلود است و وقت آن است که ماجراجویی خود را شروع کنید.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.