بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

بازی Elden Ring تأخیر خورد؛ نسخه آزمایشی به زودی منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 27 مهر 1400 بدون دیدگاه
370 بازدید

شرکت Bandai Namco با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی از تغییر زمان انتشار بازی Elden Ring خبر داد. تازه‌ترین اثر استودیو FromSoftware مدت‌هاست تحت توسعه قرار داشت و قرار بود ماه ژانویه 2022 به دست علاقه‌مندان برسد، اما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و زمان انتشار جدید، 6 اسفند خواهد بود.

بنابر بیانیه منتشر شده، دلیل تأخیر Elden Ring، پیچیدگی و آزادی عمل بازی است که باعث شده تا فرایند پولیش و رفع باگ، سخت‌تر از آنچه شود که توسعه‌دهندگان انتظار داشتند. از آنجایی که الدن رینگ، اثری جهان‌باز با جزئیات بسیار زیاد است، طبیعی است که مشکلات متنوعی وجود داشته باشد؛ اما بازی‌های هیدتاکا میازاکی به ندرت دارای مشکلات جدی هستند.

استودیو فرام‌سافتور برای تست و بررسی سرورهای بازی، یک جلسه‌ی آزمایشی در نظر گرفته که ماه آینده برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بازی ثبت نام کنند و سپس بخش‌هایی از بازی را تجربه کنند. بنابر گفته‌ها، بخش‌هایی که نیاز به تغییر و بازنویسی دارد برای طرفداران به نمایش گذاشته می‌شود تا مشکلات کاملاً رفع شوند.

نسخه‌ی آزمایشی بازی Elden Ring روز 21‌ آبان برای ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس قرار می‌گیرد. اگر علاقه‌مند به تجربه این بازی هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت Banadi Namco ثبت‌نام کنید و اگر خوش‌شانس باشید، برای تست نهایی انتخاب خواهید شد. گفتنی است این اولین تست بازی خواهد بود و ممکن است این اتفاق بار دیگر در ماه‌های آینده رخ دهد.

در صورتی که موفق به دریافت نسخه آزمایشی بازی الدن رینگ شدید، باید بگوییم که احتمال وجود باگ و مشکلات جدی وجود دارد و انتظار یک تجربه‌ی بی‌نقص و روان را نداشته باشید. هنوز ماه‌ها تا انتشار بازی باقی مانده و وجود باگ و گلیچ‌های گرافیکی کاملاً طبیعی است.

تأخیر بازی Elden Ring

اخیراً ویدیویی بسیار کوتاه از گیم پلی بازی Elden Ring نیز فاش شده که به نظر توسط کنسول ایکس‌ باکس وان و توسط دستگاه کپچر با کیفیت پایین تهیه شده باشد. همچنین اسکرین شات جدید بازی نیز توسط باندای نامکو منتشر شده که می‌توانید در بالا نگاهی به آن بیندازید. با توجه به تأخیر Elden Ring، انتظار انتشار بازی را در تاریخ 6 اسفند داشته باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.