Gotham-Knights
یحیی رحیمی

تریلر جدید بازی Gotham Knights دادگاه جغد‌ها را به تصویر می‌کشد

یحیی رحیمی 25 مهر 1400 بدون دیدگاه
651 بازدید

بیش از یک سال از معرفی بازی Gotham Knights توسط شرکت برادران وارنر می‌گذرد و در این مدت، منتظر انتشار یک تریلر جدید از سوی استودیو بودیم. رویداد DC FanDome امسال، بهانه‌ای شد تا ویدیویی جدید از بازی دریافت کنیم و اندکی با فضای متفاوت بازی نسبت به مجموعه بتمن آرکام آشنا شویم. تازه‌ترین تریلر بازی شوالیه‌های گاتهام، دادگاه جغدها (Court of Owls) را به تصویر می‌کشد.

دادگاه جغدها یک گروه جنایی سازمان یافته و مخفی است که علیه بتمن به فعالیت می‌پردازد. آن‌ها مدت‌هاست کودکان را از سیرک به سرقت می‌برند و آن‌ها را تبدیل به قاتلانی فرمان‌بر به نام تالونز (Talons) می‌کنند. افراد بسیار قدرتمندی از این گروه حمایت می‌کنند و هدف آن‌ها نیز، سوءاستفاده از پول برای حذف رقیبان و گسترش قدرت است.

تریلر جدید بازی Gotham Knights به دنبال روایت مقدمه‌ای برای داستان بازی است. ویدیو توسط پنگوئن (Penguin) روایت می‌شود که در حال گفتگو با نایت‌وینگ در مورد «دادگاه جغدها» است. پس از آن است که اعضای خانواده بتمن را می‌بینیم که برای اولین بار به دادگاه یورش می‌برند و سپس رد هود (Red Hood) توسط آن‌ها گروگان گرفته می‌شود و تیم دریک نیز در حال استفاده از قدرت‌های خود است تا بتواند مکان او را پیدا کند.

استودیو WB Games، روند بازی شوالیه‌های گاتهام را به ما نشان نداد و تنها یک ویدیو پشت‌صحنه را دیدیم که اندکی طولانی‌تر از ویدیو اولیه بود و توانستیم کمی با فضای بازی آشنا شویم. به نظر می‌رسد که تمرکز روند بازی روی حالت گروهی و کوآپ است و تریلر نیز نشان داد که خانواده بتمن از همدیگر جدا هستند و احتمالاً به دلیل دادگاه جغدها و شرورهای گاتهام، بار دیگر کنار هم قرار خواهند گرفت تا جلوی دشمن قدیمی را بگیرند.

بازی شوالیه‌های گاتهام اثری در ژانر اکشن نقش‌آفرینی است که توسط استودیو مونترآل WB Games توسعه داده می‌شود. این همان استودیویی است که دو بازی Batman Arkham Origins‌ و Arkham City را توسعه داده‌ است. بسیاری اثر جدید دی‌سی را به دلیل ماهیت کوآپ به بازی مارول اونجرز تشبیه می‌کنند و این در حالی است که بازی Gotham Knights ماهیت آنلاین ندارد و اثری داستانی است. بازی‌کنان می‌توانند شخصیت‌های نات‌وینگ، بت‌گرل، رابین و رد هود را انتخاب کنند و سپس در شهر بزرگ و جهان باز گاتهام گردش کنند. خبری از بتمن نیست و استودیو بار دیگر نشان داد که بتمن مرده است و آن‌ها هنوز پای حرف خود ایستاده‌اند.

تمامی بازی را می‌توان به‌ صورت تک‌نفره جلو برد، اما حالت کوآپ چندنفره نیز وجود دارد. بازی Gotham Knights قرار بود امسال به بازار منتشر شود، اما زمان عرضه آن به سال 2022 تغییر یافت. استودیو باور دارد که توسعه بازی و پولیش نهایی، نیازمند زمان بیشتری است و اگر چه هنوز زمان دقیق انتشار مشخص نیست، اما بسیاری ماه مارس را به عنوان هدف در نظر دارند. 2022 سال مهمی برای طرفداران دی‌سی است و به خصوص که بازی جوخه انتحار نیز در همین سال منتشر می‌شود.

تریلر بازی Gotham Knights شوالیه‌های گاتهام

اگر فکر می‌کنید که بازی شوالیه‌های گاتهام، دنباله یا ادامه مجموعه آرکام است، باید بگوییم که تریلر بازی Suicide Suqad Kill the Justice League نشان داد که این اثر، در دنیای آرکام قرار دارد و به نوعی ادامه همان مجموعه با شخصیت‌ها و داستانی نو خواهد بود.

منبع:‌TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.