Suicide-Squad-Kill-the-Justice-League
یحیی رحیمی

تمام آنچه از تریلر داستانی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League فهمیدیم

یحیی رحیمی 25 مهر 1400 1 دیدگاه
572 بازدید

جدید‌ترین تریلر بازی استودیو راک‌استدی (Rocksteady) به نام Suicide Squad: Kill the Justice League در رویداد DC FanDome به نمایش درآمد. اگر چه منتظر تریلر گیم پلی از سوی استودیو بودیم، اما چنین اتفاقی رخ نداد و شاهد ویدیویی سینمایی بودیم. سراسر این ویدیو پر از نکات و اشاراتی به بازی‌های Batman Arkham بود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

یکی از نکاتی که همان ابتدای تریلر فهمیدیم، بازسازی افتتاحیه بازی Arkham Asylum بود که تابلو «مسافران بین‌راهی ممکن است بیماران فراری باشند» را نمایش می‌داد. صحنه‌ای که آماندا والر نیز در حال گرد هم آوردن گروه بود، مربوط به مبارزه ابتدایی بازی است. صداپیشه این شخصیت نیز نسبت به بازی Arkham Origins تغییر پیدا کرده و دبرا ویلسون، وظیفه‌ی صداپیشگی آماندا والر را در بازی جوخه انتحار بر عهده دارد. او قبلاً در بازی‌هایی مانند Star Wars Jedi: Fallen Order ایفای نقش کرده بود.

صحنه‌ای که شخصیت‌های بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به کمک گیزمو (Gizmo) گرد هم می‌آیند، آیتم‌های متفاوتی از مجموعه آرکام نمایش داده می‌شود. برای نمونه کینگ شارک، کلاهی که ریدلر در بازی Arkham City می‌پوشید را به سر می‌کند و هارلی کوین نیز تفنگ مخصوص بتمن را به کار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که گیزمو، تروفی‌ها و گجت‌های متفاوتی متعلق به شخصیت‌های مجموعه آرکام در اختیار داشته باشد که از جمله آن باید به گلایدر بتمن و بومرنگ اشاره کرد.

در ادامه تریلر نیز بتموبیل قراضه را می‌بینیم که شباهت زیادی به مدل استفاده شده در بازی Arkham Knight دارد و البته مشخص نیست چه کسی آن را می‌راند. دو ابرشرور مهم این مجموعه به نام‌های Poison Ivy و Penguin بازگشته‌اند و ظاهر آن‌ها به دلیل نبردهای پیشین، تغییر یافته است. از نکات مهم تریلر Suicide Squad: Kill the Justice League باید به حضور سوپرمن، واندر وومن و فلش اشاره کرد که برای اولین بار آن‌ها را در بازی مشاهده کردیم.

تریلر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

اشارات بازی جوخه انتحار به کتاب‌های کمیک

تریلر جدید بازی جوخه انتحار، اشارات مختلفی به کتاب‌های کمیک دی‌سی داشت. واضح است که این بازی بر اساس کمیک‌های متفاوتی خلق شده، اما جالب است بدانید که استودیو راک‌استدی، جزئیات خیره‌کننده‌ای را به کار برده است. برای نمونه در صحنه‌‌ای که آماندا والر این شخصیت‌ها را در تیمارستان آرکام به خدمت می‌گیرد، شماره اکثر این زندانی‌ها بر اساس اولین کتاب‌های کمیک این مجموعه برداشته شده است.

فلش بازی جوخه انتحارظاهر کاپیتان بومرنگ نیز اشاره‌ای به شماره 117 کمیک فلش است که در سال 1960 منتشر شد. مورد بعدی نیز مربوط به ددشات (Deadshot) است که شماره زندانی مخصوص او، اشاره‌ای به حضورش در کمیک 59 بتمن، مربوط به سال 1950 است. واضح است که گذر این همه سال، هر فردی را تغییر می‌دهد و ظاهر جدید ددشات نیز تفاوت زیادی با آن زمان دارد.

از نکات دیگر تریلر بازی جوخه انتحار باید به نبود کد زندانی روی لباس هارلی کوین اشاره کرد و دلیل آن نیز، عدم حضور او در کتاب‌های کمیک اولیه است. او اولین بار در مجموعه Batman: The Animated پدیدار شد و سپس وارد دنیای کمیک شد. لباس کینگ شارک نیز با بقیه تفاوت دارد و دلیلش آن است که او از زندان فدرال Belle Reve به محل فعلی منتقل شده است. همچنین کد 001094 که روی لباسش دیده می‌شود نیز اشاره به حضور او در کمیک Superboy مربوط به سال 1994 است.

تریلر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پر از صحنه‌های بامزه و خنده‌دار بود که قطعاً برای طرفداران دی‌سی آشناست. تمام این اشارات به معنی آن است که این اثر، دنباله مجموعه بازی بتمن آرکام است.  منتظر انتشار بازی جوخه انتحار در سال 2022 برای کنسول ایکس باکس سری، پلی‌ استیشن 5 و کامپیوتر باشید.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی جوخه انتحار چه زمانی منتشر می‌شود؟

منتظر انتشار بازی جوخه انتحار در سال 2022 برای کنسول ایکس باکس سری، پلی‌ استیشن 5 و کامپیوتر باشید.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    prime 313

    مهمان

    متاسفانه تا 2023 تاخیر خورد

    پاسخ دهید