gotham-knights
یحیی رحیمی

تهیه کننده Gotham Knights: این بازی یک سرویس آنلاین نیست؛ تمرکز روی داستان است

یحیی رحیمی 9 شهریور 1399 بدون دیدگاه
643 بازدید

بازی Gotham Knights هفته گذشته معرفی شد. این بازی یک اثر جذاب در ژانر اکشن نقش آفرینی است که تمرکز اصلی آن روی حالت Co-Op است. این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یک سرویس آنلاین مشابه Destiny و Fortnite را دارد اما توسعه دهندگان استودیو WB Games Montreal به دنبال چنین چیزی نیستند و هدف آن‌ها ارایه یک تجربه داستانی بی نظیر است.

تهیه کننده بازی Gotham Knights به نام Fluer Marty در گفتگو با IGN گفته است که هیچ گاه صحبت تبدیل بازی به یک سرویس آنلاین وجود نداشته است:

بازی طوری طراحی نشده است که به عنوان یک سرویس شناخته شود. ما درخت توانایی ها را داریم که برای هر شخصیت متفاوت است و البته که قابلیت ارتقای زره و آیتم ها وجود دارد اما این به معنی آن نیست که با یک بازی آنلاین سرویس مانند مواجه هستیم. می توانید تمام بازی را به صورت سولو و به تنهایی تجربه کنید و در این حالت هیچ چیز را از دست نخواهید داد. اگر به صورت تک نفره بازی می کنید، می توانید آفلاین شوید و اتصال به اینترنت نیاز نیست. اما باور داریم که تیمی بازی کردن می تواند تجربه فوق العاده ای برای گیمرها باشد اما کسی را مجبور نمی کنیم.

IGN مصاحبه ای با کارگردان بازی Gotham Knights هم داشته است و او در مورد مراحل و فضای بازی صحبت کرده است:

شهر اصلی از نقطه آغاز تا آخر کاملا جهان باز خواهد بود و خبری از محدود کردن بازی به چند ساختمان و خیابان نیست. البته در طول مراحل و پیشروی در دنیای بازی، توانایی شما بیشتر خواهد شد و دشمنان هم به این شکل پیشرفت می کنند. در مراحل بالاتر با دشمنان جدید مواجه خواهید شد. قصد اذیت بازیکنان را نداریم و این طور نیست که حتما مجبور به طی کردن یک سری چالش ها و مراحل شوید تا بتوانید شخصیت خود را ارتقا دهید. دنیای جهان گستر بازی با انواع فعالیت ها پر شده است و می توانید افرادی را ببینید که کمی از شما ضعیف تر هستند یا قوی تر؛ اینکه چطور با آن‌ها بخورد کنید به تصمیم شما بستگی دارد. گزینه های زیادی در هنگام برخورد با دشمن وجود دارد و سطح توانایی حریف تنها یک فاکتور است.

بازی Gotham Knights در سال 2021 روی کنسول های فعلی و نسل آینده منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.