بازی Metroid Dread
محمد صادق شجاعی

امکان تجربه بازی Metroid Dread روی کامپیوتر فراهم شد

محمد صادق شجاعی 19 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,794 بازدید

سری Metroid یکی از مجموعه‌های مشهور و محبوب تاریخ است که طرفداران آن سالهاست منتظر عرضه بازی جدید آن هستند. دقیقا وقتی که تمامی بازیکنان ناامید شده بودند، شرکت نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2021 اقدام به معرفی بازی Metroid Dread کرد. در نهایت در روز جمعه هفته گذشته این اثر مورد‌انتظار عرضه و در بخش‌های گیم‌پلی، جلوه‌های بصری و مبارزات مورد تحسین قرار گرفت. با این وجود که جدیدترین بازی سری متروید جزو آثار انحصاری کنسول نینتندو سوییچ است، اما به لطف نرم‌افزارهای شبیه‌ساز (Emulator) کاربران پی سی نیز می‌توانند آن را تجربه کنند.

براساس اعلام وب‌سایت PC Gamer، شبیه‌ساز Yuzu که قادر به اجرای بازی‌های کنسول Nintendo Switch با رزولوشن نیتیو است، می‌تواند بازی را بدون مشکل و به صورت کاملا روان اجرا کند. این در حالی است که کاربران شبیه‌ساز Ryujinx از عدم اجرای مناسب این بازی خبر داده‌اند. برای بررسی عملکرد هر دو شبیه‌ساز، یوتیوبری به نام Gaminja اقدام به تهیه ویدیوهایی کرده است که نشان از اجرای قابل قبول بازی Metroid Dread دارند. لازم به ذکر بوده که این یوتیوبر از کارت گرافیک GTX 1060 6 GB، پردازنده Intel Core i5-8400 و 16 گیگابایت رم DDR4 استفاده کرده است.

نحوه دانلود بازی Metroid Dread

در صورتی که به دنبال تجربه جدیدترین اثر سری Metroid روی کامپیوتر خود هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت FitGirl Repacks اقدام به دانلود این بازی کنید. این نسخه که حجم آن از 4.9 گیگابایت به 2.5 گیگابایت کاهش پیدا کرده، دارای هر دو شبیه‌ساز Yuzu و Ryujinx است.

اجرای بازی Metroid Dread روی پی سی

شرکت Nintendo به مناسبت عرضه بازی جدید سری متروید، یک Spirit Board جدید به بازی Super Smash Bros. Ultimate اضافه کرده است. اولین Spirit جدید بازی مذکور، نسخه‌ای تازه از Samus Aran با محوریت Metroid Dread بوده که دارای سطح دشواری سه ستاره است. دیگر Spirit سه ستاره اضافه شده به بازی، ROB the Robot است. آخرین Spirit جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate، جنگجویان Chozo بوده که دارای سطح دشواری دو ستاره است.

بازی Metroid Dread داستان حضور شخصیت ساموس آران روی سیاره ZDR و مبارزه با دشمنانی روباتی به نام E.M.M.I را روایت می‌کند. این اثر گیم‌پلی ساید اسکرولینگ بازی‌های دو بعدی سری Metroid را حفظ کرده و در عین حال المان‌های مخفی‌کاری را نیز اضافه می‌کند. تازه‌ترین اثر سری متروید از مجموع 76 نقد در وب‌سایت متاکریتیک توانسته امتیاز 88 را به دست بیاورد که نشان از عملکرد عالی شرکت نینتندو و استودیو MercurySteam دارد.

نظر شما راجع به تجربه آثار نینتندو سوییچ به خصوص بازی Metroid Dread روی کامپیوتر چیست؟ آیا تا‌کنون این دست از بازی‌ها را انجام داده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.