the legend of zelda link's awakening
یحیی رحیمی

The Legend of Zelda: Link’s Awakening بهترین شروع را بین بازی های 2019 داشته است

یحیی رحیمی 1 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,204 بازدید

این روزها هر بازی اختصاصی کنسول Nintendo که منتشر می شود، ضمانت فروش فوق العاده آن همان روز اول داده می شود و در آخر نیز می بینیم که واقعا چنین اتفاقی می افتد. بدون شک سری بازی The Legend of Zelda روی این نکته را سفید کرده اند و هر کدام از نسخه هایش فروش فوق العاده ای داشته است. اخیرا بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening منتشر شده است و بر اساس گزارش های منتشر شده، فروش آن از چیزی که فکر می کنید نیز بهتر بوده است.

یکی از تحلیل گران صنعت بازی های ویدیوی در حساب توییتر خود از فروش روز اول بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening صحبت کرده است و گفته است که فروش آن از Super Mario Maker 2 بیشتر بوده است و فعلا بازی به پای آن نمی رسد. جالب است که داشتن فروش بیشتر از بازی های فرانچایز Mario فوق العاده سخت است و اینکه یک عنوان جدید از Zelda بتواند این کار را کند، سخت تر نیز هست.

the legend of zelda link's awakening

در ادامه گزارش مشاهده می کنیم که بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening موفق به پرفروش ترین بازی در روز اول انتشار در سال 2019 شده است. البته این مربوط به پلتفرم Nintendo Switch است و از آن جایی که فروش این کنسول نیز فوق العاده بوده است، می توان آمار فروش آن را با بازی های بزرگ پلتفرم های دیگر نیز مقایسه کرد. البته چند هفته دیگر، بازی Pokemon Sword منتشر خواهد شد و به نظر بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening برای مدت زیادی تاج پادشاهی را روی سر نخواهد داشت.

در متن توییت نیز نوشته شده است که بازی بهترین شروع را در سال 2019 تا به حال داشته است و این بزرگ ترین بازی Nintendo Switch است که در روز اول انتشار خود، موفق به فروش فوق العاده شده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.