Nintendo-Switch-OLED
یحیی رحیمی

نگاهی به بررسی کنسول Nintendo Switch OLED از دید منتقدان

یحیی رحیمی 15 مهر 1400 بدون دیدگاه
560 بازدید

کنسول Nintendo Switch OLED فردا هشتم اکتبر به صورت رسمی وارد بازار می‌شود و سایت‌های مختلف صنعت بازی و سخت‌افزار، به بررسی دستگاه بازی جدید نینتندو پرداخته‌اند. مدل جدید نینتندو سوییچ دارای صفحه‌نمایش اولد بزرگ‌تر از حالت عادی است و قیمت آن نیز 50‌ دلار از نسخه استاندارد بیشتر است. از آنجایی که قیمت کنسول افزایش یافته، واضح است که تغییرات جدید، باید واقعاً ارزش خرید را بالا برده باشند و به همین دلیل، نگاهی به بررسی کنسول Nintendo Switch OLED توسط سایت‌های مختلف خواهیم کرد.

طرفداران نینتندو مدت‌ها بود منتظر عرضه کنسول سوییچ پرو بودند، اما در آخر نسخه اولد معرفی شد که از لحاظ سخت‌افزاری، تغییر چندانی نکرده است. منتقد گیم‌اسپات باور دارد که تجربه‌ی کار با کنسول سوییچ بهبود پیدا کرده و استفاده از آن ساده‌تر شده است. ویژگی‌های تازه‌ای به کنسول اضافه شده و به همین دلیل، اگر تابه‌حال سراغ این کنسول نرفته‌اید، نسخه اولد می‌تواند شروع مناسبی باشد.

برای افرادی که نسخه استاندارد را تهیه کرده‌اند، نیاز چندانی به ارتقا وجود ندارد؛ اما این کنسولی است که فکر می‌کردید لازم ندارید، اما پس از تهیه خواهید دید که اوقات مناسبی با آن خواهید داشت.

بررسی کنسول Nintendo Switch OLED

بررسی کنسول Nintendo Switch OLED

استیون پتیت از رسانه‌ گیم اسپات باور دارد که کنسول Nintendo Switch OLED نسبت به مدل لایت و استاندارد، پیشرفت رضایت بخشی داشته است. بیشترین تغییر هنگامی که کنسول را از داک جدا کرده و به صورت دستی بازی می‌کنید، خواهید دید. اگر از جمله افرادی هستید که کنسول را به تلویزیون متصل می‌کنید، صفحه‌نمایش اولد به حدی کیفیت دارد که بهتر است نسبت به موضع خود، تجدید نظر کنید.

CNET

چهار سال و نیم از عمر مفید کنسول سوییچ می‌گذرد و در این مدت، ده‌ها بازی فوق‌العاده دریافت کرده‌ایم و واضح است که این کنسول، قدرت گرافیکی ایکس باکس سری و پلی استیشن 5 را دریافت نکرده و از سویی نیز بازی موبایل و آیپد نیز رشد زیادی داشته و شیوه‌های زیادی برای بازی کردن پیدا شده است. سوییچ کلکسیونی از بازی‌های انحصاری نینتندو و عناوین مستقل را در اختیار شما می‌گذارد و یک دستگاه بازی مخصوص خانواده است. نینتندو هنوز سطح گرافیک و سخت‌افزار خود را افزایش نداده و همان پردازنده سابق را استفاده کرده و مخاطبان کنسول نیز تغییر نکرده‌اند. Nintendo Switch OLED تعدادی از درخواست‌های ما را برآورده کرده، اما نه تمام آن‌ها را.

IGN

پس از یک هفته کار با کنسول نینتندو سوییچ اولد، فهمیدم که صفحه‌نمایش این کنسول روشنایی بیشتر دارد و تصاویر زنده به نظر می‌رسد. اندازه بزرگ‌تر کنسول نیز باعث شده تا آن را بیشتر از داک خارج کنم و از آن در مکان‌های مختلف از جمله زیر نور آفتاب لذت ببرم. استند جدید نیز باعث شده تا تجربه بازی روی سطوح مختلف راحت‌تر شود و همچنین به لطف ورودی لن، امکان دانلود سریع‌تر را اطلاعات را دارم. فروش این کنسول به مالکان فعلی سوییچ، کار ساده‌ای نخواهد بود و به خصوص افرادی که همیشه کنسول را به تلویزیون متصل می‌کنند، اما تغییرات جدید برای افرادی که سوییچ ندارند، رضایت بخش خواهد بود.

نینتندو سوییچ اولد

Ars Technica

قیمت کنسول Nintendo Switch OLED زمانی اهمیت خود را از دست می‌دهد که به هزینه فکر نکنید. این دستگاه تغییری در محبوبیت نینتندو و بازی‌های مختلف آن ایجاد نمی‌کند و این در حالی است که اکثر بازی‌های آن به صورت دو بعدی و سه بعدی‌های محدود است. بیشتر باید نگران کاهش سرعت انتشار بازی‌های انحصاری از سوی نینتندو باشیم. به طور کل، نینتندو سوییچ اولد یک مدل مناسب است و این به شما بستگی دارد که کیفیت آن را تعیین کنید.

Wired

آیا پرداخت 350 دلار برای یک صفحه‌نمایش اولد و یک استند جدید ارزش دارد؟ در صورتی که سخت‌افزار شما قدیمی شده و عمر باتری کاهش پیدا کرده و آن تجربه سابق را ندارید، استند جدید شما را دیوانه خواهد کرد و در آن حالت، دستگاه ارزش خرید را دارد. می‌توانید کنسول فعلی خود را به کسی بدهید و یک مدل ارتقاءیافته دریافت کنید. در صورتی که بین نسخه استاندارد و اولد گیر افتاده‌اید و نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، پرداخت پنجاه دلار بیشتر، ارزشش را دارد و برای شروع مناسب است.

کنسول نینتندو سوییچ اولد در کنار بازی Metroid Dread منتشر شده و حال زمان مناسبی برای شروع ماجراجویی در دنیای نینتندو است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.