دانلود بازی Hyrule Warriors Definitive Edition برای PC
دانلود بازی Hyrule Warriors Definitive Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hyrule Warriors Definitive Edition برای PC

پارسی گیم 14 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
3,793 بازدید

دانلود بازی Hyrule Warriors Definitive Edition برای کامپیوتر

سری بازی‌های Zelda یکی از محبوب‌ترین عناوین شرکت Nintendo بوده که در بی‌نظیر بودن و سرگرم‌کننده بودن آن شکی نیست. این محبوبیت باعث شده تا Nintendo سرمایه‌گذاری بیشتری در این سری بازی‌ها بکند و سبک‌های مختلفی را در دنیای بازی‌های Zelda به طرفداران زیادش در سرتاسر دنیا ارائه دهد. بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition یک بازی اکشن است که توسط استودیو Koei Tecmo در دنیای کاراکترهای Zelda طراحی‌شده تا طرفداران دو آتشه این سری بازی‌ها را سیراب کند.

سبکی که این بازی برای خودش برگزیده، سبک اکشن و نقش‌آفرینی است. اگر سری بازی‌های Darksiders را تجربه کرده باشید، دید کاملی نسبت به این سبک خواهید داشت. مراحل بازی شما را در میدان نبردهای گسترده و وسیعی قرار می‌دهد که باید با استفاده از تیمی که از کاراکترهای مختلف ساخته‌شده در مراحل پیشروی کنید. این میدان‌های نبرد گسترده که هرکدام حداقل 30 دقیقه وقت برای کامل شدن لازم دارند، مملو از دشمنان مختلف هستند و شما با هر ضربه‌ای که وارد می‌کنید، تعداد زیادی دشمن را به‌صورت هم‌زمان از بین می‌برید. هدف این است که با نابود کردن تعداد مشخصی از دشمنان، منطقه را امن کنید و Boss انتهایی مرحله را از بین ببرید.

نکته مهم این بازی، وجود کاراکترها و سلاح‌های معروف بازی Zelda است. بیش از 30 کاراکتر مختلف از دنیای Zelda در این بازی وجود دارد و در نسخه Definitive Edition تمامی بسته‌های الحاقی‌ای که در طول سال‌های متوالی برای بازی منتشرشده نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به این طیف گسترده دسترسی داشته باشید. سیستم Crafting بازی هم ساده و قابل‌درک است و به قدرتمندتر کردن کاراکتر شما کمک شایانی می‌کند.

بخش مرحله‌ای بازی شامل 20 مرحله است که هرکدام با میدان نبرد گسترده‌ای که دارند، ساعت‌ها شما را درگیر خود می‌کنند. به‌جز این داستان نسبتاً جذاب بازی، وجود کاراکترهای معروف Zelda و گیم پلی مهیج و اکشن بازی، تجربه‌ای به‌یادماندنی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا چه طرفدار Zelda باشید و چه نباشید، از بازی لذت ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی Hyrule Warriors Definitive Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد که با پیشرفت در مسیر بازی این مشکلات کاهش می یابند.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Cut down enemy hordes as Legend of Zelda™ characters—in full 1080p TV mode—or in two-player on one system! Link and Zelda can battle in costumes from the Legend of Zelda: Breath of the Wild game, while Tetra and King Daphnes appear in scenes based on the Legend of Zelda™: The Wind Waker game. Find and care for fairies who will aid you in battle! All features and downloadable content from past versions of the game, including My Fairy mode and elements from The Legend of Zelda: The Wind Waker, can now be enjoyed in crisp HD on the Nintendo Switch™ system. This time, you won’t face the dark sorceress, Cia, alone. Command legendary heroes and villains in battle to achieve objectives as you unleash special attacks. Advance the story to unlock characters, each with their own moves and weapon types. Collect rupees and other items to upgrade weapons and craft badges, which bolster your warriors’ abilities. The fate of Hyrule rests in your hands!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.14 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.