kena-bridge-of-spirits
یحیی رحیمی

احتمال انتشار Kena Bridge of Spirits برای دیگر پلتفرم‌ها وجود دارد

یحیی رحیمی 6 مهر 1400 بدون دیدگاه
426 بازدید

بازی Kena Bridge of Spirits برای کنسول پلی استیشن و کامپیوتر منتشر شده و توانسته امتیازهای بسیار مناسبی از سوی منتقدان دریافت کند. ارائه یک روند مناسب از ژانر اکشن ماجراجویی و استفاده از ترفندهای طراحی بازی زلدا و همچنین طراحی هنری بسیار زیبا، باعث شده تا بازی کنا پل ارواح، به یکی از بهترین آثار امسال تبدیل شود. از آنجایی که بازی در انحصار پلی استیشن است، افراد زیادی قادر به تجربه آن نخواهند بود؛ اما احتمال انتشار آن برای دیگر پلتفرم‌ها وجود دارد.

جاش گریر، مؤسس استودیو Ember Lab در گفتگو با رسانه‌ی SegmentNext در مورد قرارداد انحصاری بازی Kena Bridge of Spirits صحبت کرده و اینکه چنین قراردادی دائمی نیست و ممکن است پس از مدتی فسخ شود. همان‌طور که می‌دانید، نسخه کامپیوتر به مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است و برای استیم منتشر نشده؛ احتمال آن وجود دارد که بازی برای استیم و همچنین پلتفرم ایکس باکس نیز منتشر شود و باید مدتی منتظر انتشار بازی بمانیم. وی می‌گوید:

تمام تمرکزمان روی انتشار بازی برای پلی استیشن و فروشگاه اپیک گیمز است که هر دو، انحصاری زمانی هستند. ما قطعاً به پلتفرم‌های دیگر پس از انتشار فکر خواهیم کرد. در حال حاضر، تنها چند روز از انتشار بازی گذشته و تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌‌ها و قدم‌های آینده، بسیار دشوار است. به صورت مداوم در حال پاسخگویی به درخواست‌های جامعه‌ی بازی‌کنان هستیم و برای نمونه دیسک بازی منتشر خواهیم کرد و همچنین زبان‌های روسی، برزیلی و پرتغالی نیز به زودی اضافه می‌شوند.

انتشار Kena Bridge of Spirits

دنباله Kena Bridge of Spirits ساخته نمی‌شود

استودیو Ember Lab اخیراً برنامه‌های خود را برای پشتیبانی از بازی اعلام کرده و قرار نیست به این زودی، روند انتشار آپدیت و محتوای جدید متوقف شود. باید ببینیم آن‌ها چطور از پس فرایند متعادل‌سازی و پورت بازی Kena Bridge of Spirits برای دیگر پلتفرم‌ها بر می‌آیند و با توجه به آنکه امبر لب، یک استودیو مستقل است و منابع چندانی در اختیار ندارد، شروع پروژه‌های جدید کار دشواری خواهد بود. این استودیو اخیراً از قدم‌های بعدی صحبت کرده و ساخت دنباله بازی Kena Bridge of Spirits را رد کرده است.

با توجه به موفقیت به دست آمده برای بازی کنا پل ارواح و همچنین فروش مناسب، احتمال پورت بازی برای ایکس باکس و استیم نیز وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.