Kena-Bridge-of-Spirits
یحیی رحیمی

دنباله بازی Kena Bridge Of Spirits ساخته نمی‌شود

یحیی رحیمی 16 شهریور 1400 بدون دیدگاه
345 بازدید

در حالی که بسیاری از توسعه‌دهندگان به دنبال ایجاد یک مجموعه جدید و ارائه بازی‌های مختلفی از این مجموعه و سودآوری هستند، توسعه‌دهندگان بازی Kena Bridge Of Spirits چنین روندی را دنبال نخواهند کرد و دنباله بازی را نخواهند ساخت. خالقان بازی اخیراً در مصاحبه‌ای از احتمال پایین ساخت دنباله‌ صحبت کرده‌اند و اینکه استودیو، برنامه‌ها و پروژه‌های دیگری در دست دارد و نمی‌خواهد به یک بازی ثابت بچسبد.

مؤسسان استودیو Ember Labs در مصاحبه با مجله SoulVision از فرایند تولید بازی Kena Bridge Of Spirits صحبت کرده‌اند و اینکه چه برنامه‌هایی برای آینده دارند. همان‌طور که می‌دانید، این اثر جدید آخر شهریور ماه برای پلی استیشن و کامپیوتر منتشر می‌شود و از آنجایی که ساخت بازی به پایان رسیده، وقت آن است که در مورد آینده و پروژه‌های بعدی تصمیم‌گیری شود. یک انتخاب می‌تواند دنباله بازی Kena Bridge Of Spirits باشد؛ اما جاش و مایک گریر از مؤسسان استودیو، به دنبال تکرار این روند کلیشه‌ای نیستند. جاش گریر می‌گوید:‌

از ساخت دنباله‌ی مستقیم چیزی نمی‌دانم و از سویی هم نمی‌خواهیم این جهان فانتزی را رها کنیم و پتانسیل‌های قصه‌گویی زیادی در آن می‌بینیم. ممکن است یک تجربه‌ی خطی‌تر مانند یک سریال تلویزیونی یا حتی یک فیلم سینمایی از آن را در دستور کار قرار دهیم.

در حال حاضر بازی Kena Bridge Of Spirits منتشر نشده و هنوز چندهفته‌ای تا انتشار آن باقی مانده و کسی هم از خبرنگاران و منتقدان، موفق به دیدن گیم پلی نشده است. اگر چه ویدیوهای پخش شده، نشان از یک دنیای فانتزی بسیار زیبا و انیمیشن‌های غنی، مشابه آثار پیکسار دارند. ممکن است یک پویانمایی جالب به سبک آثار دیزنی ساخت شود و این احتمالی است که توسط خالق بازی هم مطرح‌شده است.

بازی «کنا: پل‌های ارواح» اثری زیبا در ژانر اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو مستقل Ember Lab خلق شده و قرار است انحصاراً برای پلی استیشن و کامپیوتر منتشر شود. داستان بازی در مورد دختری جوان به نام «کنا» است که از قدرت‌های جادویی‌اش برای جابه‌جایی ارواح افراد مرده از دنیای فیزیکی به دنیای روحانی استفاده می‌کند. بازی با دوربین سوم شخص روایت می‌شود و دارای یک سیستم مبارزه جالب است که قرار است هنگام انتشار، طعم آن را بچشیم. جالب است که تنها 15 توسعه‌دهنده به‌صورت مداوم روی بازی کار کرده‌اند و البته استودیوهای خارجی نیز در روند طراحی بازی، شرکت داشته‌اند.

در حالی که هنوز بازی اول منتشر نشده، توسعه‌دهندگان ساخت دنباله بازی Kena Bridge Of Spirits را رد کرده‌اند و احتمال انتشار چنین بازی را بسیار پایین دانسته‌اند. نظر شما در مورد بازی چیست؟ آیا این اثری موفق خواهد بود و توجه طرفداران بازی‌های ویدیویی را به خود جذب خواهد کرد؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.