دانلود بازی Kena Bridge of Spirits برای PS4
دانلود بازی Kena Bridge of Spirits برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Kena Bridge of Spirits برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 3 مهر 1400 5 دیدگاه
4,827 بازدید

دانلود بازی Kena Bridge of Spirits برای پلی استیشن 4

امروزه شاهد حضور بازی‌های فانتزی زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم. این سبک به دلیل گستردگی محتوایی که دارد، دست سازندگان را برای ایده پردازی و نوآوری باز گذاشته و معمولاً هرگز کلیشه‌ای نمی‌شود. بسیاری از عناوین موفق با همین سبک و سیاق فانتزی طراحی شده‌اند. بازی Kena Bridge of Spirits از استودیو Ember Lab عنوانی جدید در سبک اکشن ماجرایی بوده که در دنیایی فانتزی و تخیلی جریان دارد و ماجراهای دنیای مادی و روحانی و ارتباط آن‌ها با یکدیگر را برای شما روایت خواهد کرد.

شما در بازی نقش دختری به اسم Kena را بازی خواهید کرد که یک راهنمای ارواح بوده و قدرت‌های جادویی متعددی دارد. وظیفه او، هدایت روح افرادی که مرده‌اند به دنیای بعد از مرگ است و باید از سردرگم شدن و گمراهی آن‌ها در دنیای مادی جلوگیری کند. او به‌تازگی به یکی از روستاهای خالی از سکنه در کوهستان‌های مقدس سفر کرده تا از راز و رمزهای آن باخبر شود؛ اما مشکلات زیادی بر سر راهش قرار خواهد گرفت و این تمدن فراموش‌شده برایش چیزهای زیادی در سر دارند. ماجراجویی‌های Kena او را به جنگلی می‌رساند که مملو از ارواح سردرگم است.

راهنمای قدم به قدم بازی Kena Bridge of Spirits

راهنمای قدم به قدم بازی Kena Bridge of Spirits

بازی Kena Bridge of Spirits توسط استودیو Ember Lab ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Kena Bridge of Spirits با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Kena Bridge of Spirits

گیم پلی بازی ترکیبی از عناصر اکشن و نقش‌آفرینی بوده که با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده‌اند. شما با استفاده از سلاح Kena باید به نبرد با دشمنان رفته و از قابلیت‌های جادویی او برای دفاع استفاده کنید. هدف اصلی شما جمع‌آوری ارواح کوچک و دوستانه‌ای به اسم Rot است که به انجام مأموریت‌ها و نبرد در برابر دشمنان به شما کمک شایانی می‌کنند. حمله با سلاح Kena حالت‌های مختلفی داشته و قابلیت‌های جادویی او نیز علاوه بر خاصیت دفاعی، در پیدا کردن سرنخ‌ها و مکان‌ها و آیتم‌های مخفی نیز کاربرد دارند. Rot هایی که در طول بازی جمع‌آوری می‌کنید نیز نقشی کلیدی بازی کرده و هرکدام می‌توانند کارهای مختلفی مانند جابه‌جایی اشیا، پرت کردن حواس دشمنان و… انجام دهند.

علاوه بر گیم پلی سریع و اکشن، تنوع قابلیت‌ها و داستان جذاب و عمیق در محیطی فانتزی، گرافیک بازی نیز بسیار زیبا و امروزی بوده تا لحظات شما در آن لذت‌بخش‌تر شود و از تمامی عناصر موجود در بازی لذتی فزاینده ببرید. سبک و سیاق دنیای بازی و استفاده از رنگ‌های زنده برای طراحی آن تصاویر زیبایی را خلق کرده که با دیدن آن‌ها، چشم‌هایتان از شما تشکر ویژه خواهند کرد! اگر تجربه‌ای جذاب و مهیج در یک دنیای فانتزی می‌خواهید، Kena Bridge of Spirits گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در ادامه برای دانلود بازی Kena Bridge of Spirits با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Kena, a young Spirit Guide, travels to an abandoned village in search of the sacred mountain shrine. She struggles to uncover the secrets of this forgotten community hidden in an overgrown forest where wandering spirits are trapped.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 7.91 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    علی z

    مهمان

    سلام، چرا ریجن 2 بازی ها رو نمیذارید؟؟ این بازی و چنتا بازی دیگه ریجن 2ش بذارید لطفا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    artin

    مهمان

    سلام ببخشید نسخه اورجیناله بازیه
    اپدیت بازی هارو با دیتا توی یک فولدر باید اکسترکت کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به artin

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    Arian

    مهمان

    سلام نسخه اورجینال؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Arian

      پشتیبانی

      بله