مپ Blackout بازی Call of Duty Mobile
یحیی رحیمی

مپ بتل رویال Blackout به بازی Call Of Duty Mobile می‌آید

یحیی رحیمی 27 شهریور 1400 1 دیدگاه
5,906 بازدید

چند روزی تا دو سالگی بازی Call Of Duty Mobile مانده و اکتیویژن، برنامه‌های بزرگی برای طرفداران دارد. مپ Blackout بازی Black Ops 4 از اواخر هفته به بازی کالاف دیوتی موبایل اضافه می‌شود. افرادی که بلک آپس 4 را تجربه کرده‌اند، به یاد دارند که بلک‌آوت همان مپ بتل رویال بازی بود که بعدها ادامه نیافت و بازی وارزون جای آن را گرفت. وقت آن است که بار دیگر در این نقشه‌ی وسیع، نبردهایی تا سر حد مرگ را تجربه کنیم.

افزودن Blackout‌ به بازی Call Of Duty Mobile بدون شک بزرگ‌ترین اتفاق چند ماه اخیر بازی است و تجربه‌ی این اثر آنلاین را دگرگون خواهد کرد. اگرچه حالت بلک‌آوت موردپسند بسیاری از طرفداران کالاف دیوتی قرار گرفت، اما اکتیویژن رؤیای بزرگ‌تری در سر داشت و بعدها، بازی Call of Duty Warzone را معرفی کرد که توانست بازار بازی‌های بتل رویال را به هم بریزد. افرادی که علاقه‌مند به حالت بلک‌آوت بودند، می‌توانند بازگشت باشکوه آن را در کالاف دیوتی موبایل جشن بگیرند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تغییری میان مپ بلک‌آوت موجود در Black Ops 4 و بازی Call Of Duty Mobile وجود ندارد و اکثر مکان‌های مشهور بازی از جمله Nuketown را در بر دارد. نقشه به مکان‌های مختلفی دسته‌بندی شده که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. برای نمونه بخش Raid که در قسمت شمال غربی قرار دارد، شامل یک زمین بسکتبال و استخر می‌شود و نبردهای مهیجی در این نقطه اتفاق می‌افتد.

مپ Blackout بازی Call of Duty Mobile

چطور در مپ Blackout بازی Call of Duty Mobile زنده بمانیم؟

بخش‌های دیگری مانند Ghost Town هم در بخش جنوب غربی قرار دارد که بر اساس مپ چند نفره بازی Black Ops 3 ساخته شده است. مشخص نیست آیا Blackout جایگزین نقشه بتل رویال فعلی بازی Call Of Duty Mobile خواهد شد یا خیر؟ ممکن است که هر دو نقشه در کنار یکدیگر ارائه شوند و بازی‌کنان امکان استفاده از هر دو را پیدا کنند. به‌هرحال، بلک‌آوت به مناسبت دو سالگی کالاف دیوتی موبایل در تاریخ 22 اکتبر برابر با 30 مهر اضافه می‌شود.

اکتیویژن توصیه‌های جالبی برای زنده ماندن در نقشه بلک‌آوت ارائه داده که قطعاً به درد تازه‌کارها می‌خورد. توسعه‌دهندگان پیشنهاد می‌کنند که تمام بخش‌های نقشه را جستجو کرد و زیروبم آن را یاد گرفت. یادگیری نقاط مهم نقشه، به کسب پیروزی و زنده ماندن کمک زیادی می‌کند. مکانیسم‌های نقشه با آنچه تابه‌حال دیده‌ایم یکسان است و یادگیری آن‌ها کار ساده‌ای خواهد بود.

استفاده از انواع تفنگ‌ها از جمله تک‌تیرانداز، شانس پیروزی شما را افزایش می‌دهد و بهتر است که تفنگ‌های مناسبی را برای نبردهای مختلف آماده کنید. نکته‌ی مهم آن است که از بازی کردن و شکست خوردن ابایی نداشته باشید، یادگیری نقشه برای اولین بار کار ساده‌ای نیست و ممکن است چند باری شکست بخورید تا بتوانید بالاخره پیروز میدان باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر مهدی

    مهمان

    بی صبرانه منتظرم با سیزن جدید بیاد

    پاسخ دهید