دانلود بازی Dark Devotion برای PC
دانلود بازی Dark Devotion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dark Devotion برای PC

پارسی گیم 6 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
14,000 بازدید

دانلود بازی Dark Devotion برای کامپیوتر

داستان‌های خیره‌کننده‌ای سراسر دنیا از مذاهب مختلف شنیده می‌شود و مطمئنم یک‌بار هم که شده افسانه‌های یونانی را شنیده‌اید و می‌دانید که خدایان در این داستان‌ها چه بلاهایی سر انسان‌ها آورده‌اند و همیشه نیز یک انسان باید بیدار شود و به یاری آن‌ها بشتابد. Dark Devotion از قلب همین افسانه‌های سحرآمیز بیرون آمده است و هیچ قربانی نمی‌تواند برای ستایش خدای شما در این بازی کافی باشد. این بازی ما را به قلب معبدی عجیب و خراب‌شده می‌برد و باید ایمان خود را ثابت کنید و نشان دهید که چه آدم شجاع و نترسی هستید و در تاریک‌ترین سفر، به دنبال عجیب‌ترین جواب‌ها بگردید. استدیو Hibernian Workshop با دست‌خالی این بازی را ساخته است و این ایده جذاب و سرگرم‌کننده را نباید از دست داد.

Dark Devotion داستانی غنی و سحرآمیز را روبه روی ما قرار می‌دهد و این بار نیز مانند تمام افسانه‌های مذهبی، معبدی گم‌شده در کار است و باید صبوری و قدرت خود را بسنجید و نشان دهید که در میان تمام بشریت، شما آدم برجسته‌ای برای خدایان هستید. دنیاهای مختلفی پیش روی شماست و البته دشمنان سرسختی نیز منتظر برق شمشیرتان هستند. سلاح‌های مختلفی یار راه شما خواهند بود و باید سر این معبد دورافتاده و عجیب را پیدا کنید و آن را از ارواح خبیث و شیطانی برای همیشه پاک‌کنید. این راهی برای یافتن خود واقعی شماست و قدم‌به‌قدم، پاک‌تر خواهید شد و خوی شیطانی شما برای همیشه از وجودتان پاک خواهد شد.

بازی به حالت دوبعدی پیش می‌رود و کمی شبیه بازی‌های قدیمی و کلاسیک به نظر می‌رسد. هر چه پیش‌تر بروید، سلاح‌ها و زره‌های بهتری را خواهید یافت و می‌توانید شخصیت خود را بهبود بخشید و توانایی‌های جدیدی را به او اضافه کنید. هر آیتم و جعبه‌ای که در Dark Devotion پیدا می‌کنید، یک بخش کوچک از داستان را همراه خود دارد و باید دقت زیادی به آن‌ها بدهید و سرنخ‌های مهمی داخل آن‌ها وجود دارند. رازهای این بازی همه‌جا پراکنده‌اند و ممکن در دستان دشمنی باشد که همین حالا به زمین زده‌اید یا اینکه در سایه تاریک پشت دالان‌های معبد باشد. ایمان تنها منبعی است که می‌تواند شمارا نجات دهد و درنتیجه آن‌ها را به‌خوبی جمع‌آوری کنید و البته به‌خوبی نیز از آن‌ها استفاده کنید که مبادا جایی به آن‌ها نیاز پیدا کنید و همه را خرج کرده باشید.

Dark Devotion شمارا به عقب بازنخواهد گرداند و همه‌چیز به یک حالت خطی پیش می‌رود و درنتیجه باید مسیر خود را به‌خوبی انتخاب کنید و همه تصمیمات در دست شماست. در آخر نیز باس های چالش‌انگیزی روبه روی شما قرار دارند و باید هوشیارانه به زمین مبارزه پا بگذارید. اگر می‌خواهید بنده صالح و درستکار خدای خود شوید، این مسیری است که جلوی شما قرار دارد و برای اثبات ایمان خود، باید پله‌پله وجودتان را از گناهان و تاریکی‌های قبلی پاک‌کنید. آیا آماده سخت‌ترین چالش عمرتان هستید؟

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i3-540 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 250 or Radeon HD 5770
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+ 64-bit
Processor: i3-6100
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GT 730
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dark Devotion features a richly detailed, immersive narrative that unfolds a sombre tale of your Templar religion’s irresistible calling. Every encounter challenges your fortitude, piety, and conviction as you move deeper into your cursed pilgrimage. Spanning four unique worlds, each with their own incredibly detailed environments, you’ll wield dozens of weapons in your quest to discover the Temple’s secret: all the while assailed by dark enemies and devious bosses whose core mission is to destroy your soul and damn you forever.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.