بازی Call of Duty: Modern Warfare 3
هادی اسماعیل‌زاده

اکتیویژن برنامه‌ای برای ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 ندارد

هادی اسماعیل‌زاده 16 مرداد 1400 بدون دیدگاه
2,094 بازدید

با وجود تقاضای طرفداران برای ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، به نظر می‌رسد شرکت اکتیویژن، ناشر این مجموعه، برنامه‌ای برای ریمستر کردن این بازی ندارد. ظاهراً طرفداران فرنچایز فعلاً برای کامل شدن ریمستر این سه‌گانه محبوب، باید منتظر بمانند.

پس از ریمستر کامل بازی Call of Duty: Modern Warfare در سال 2016 و سپس ریمستر کمپین داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال 2020، طرفداران انتظار داشتند که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز ریمستر شود. استقبال از عناوین ریمستر شده به‌اندازه‌ای خوب بود که نوید سومین ریمستر این سه‌گانه را به طرفداران بدهد. این موضوع بعدها به تأیید یک خبرنگار و کاربر توییتر به نام TheMW2Ghost نیز رسید. در ماه می سال جاری، او اظهار داشت که ریمستر بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در سه‌ماهه دوم سال 2021 منتشر می‌شود اما به نظر می‌رسد که دیگر این‌طور نیست.

در بیانیه‌ای رسمی که در وب‌سایت CharlieIntel.com منتشر شده، سخنگوی اکتیویژن می‌گوید که «برنامه‌ای برای ریمستر کردن بازی Modern Warfare 3، چه بخش کمپین و چه بخش چندنفره آن، وجود ندارد و هر شایعه‌ای دراین‌خصوص نادرست است». اگرچه انتظار می‌رفت که بازی Modern Warfare 3 ریمستر شود اما ظاهراً کل موضوع، شایعه‌ای بیش نبوده است. این کهپس از ریمستر دو بازی اول این سه‌گانه، ریمستر نسخه نهایی آن را انجام ندهد، کمی عجیب به نظر می‌رسد. احتمال دارد که این شرکت به‌جای ریمستر بازی‌های قدیمی، تمرکز خود را بر روی عرضه عناوین سالانه فرنچایز Call of Duty و آپدیت‌های فصلی پی‌درپی برای بازی Call of Duty: Warzone، معطوف کرده باشد.

اکتیویژن

ریمستر سه‌گانه Modern Warfare ناتمام می‌ماند؟

مجموعه Modern Warfare که باعرضه بازی Call of Duty 4: Modern Warfare در سال 2007 آغاز شد و با بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در سال 2011 به پایان رسید، یک سه‌گانه فوق‌العاده موفق بود که مجموعه Call of Duty و حتی سبک شوتر اول‌شخص مدرن را به آنچه امروز شاهد هستیم، تغییر داد. بازی Call of Duty 4: Modern Warfare که توسط استودیو Infinity Ward توسعه داده شد، به دلیل کنترل‌های روان، سیستم ایجاد کلاس و حالت آنلاین matchmaking مورد تحسین قرار گرفت. همچنین این بازی برای اولین‌بار در تاریخ فرنچایز، از فضای جنگ جهانی دوم خارج و وارد عصر جنگ‌های مدرن شد.

این تصمیم بعداً به توسعه سری در فضاهای دیگری مانند جنگ سرد و محیط‌های علمی تخیلی آینده‌نگرانه منجر شد. سه‌گانه Modern Warfare عموماً به‌عنوان نقطه اوج فرنچایز Call of Duty در نظر گرفته می‌شود. همین موضوع نیز شرکت اکتیویژن را بر آن داشت که سه‌گانه Modern Warfare را باعرضه نسخه ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare در سال 2016 ریبوت کند.

باتوجه‌به محبوبیت بازی Call of Duty: Warzone، منطقی است که اکتیویژن تا جای ممکن، منابع خود را به توسعه هر چه بیشتر آن اختصاص دهد. بااین‌حال، بسیار ناامیدکننده است که ریمستر سه‌گانه Call of Duty: Modern Warfare ناتمام بماند. طرفداران تنها می‌توانند منتظر اضافه‌شدن سلاح‌ها و شخصیت‌های موردعلاقه خود در بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به بازی Call of Duty: Warzone باشند. بازی Call of Duty: Warzone هم اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.