مهدی ملکی

بیش از 400 هزار نسخه از بازی Crash Bandicoot 4 به فروش رفته است

مهدی ملکی 4 آذر 1399 بدون دیدگاه
634 بازدید

بازی Crash جزو آن دسته عناوینی است که هر گیمری فارغ از پلتفرمش به آن عشق می‌ورزد. عنوانی که پس از سال‌های طلایی خود که ناتی‌داگ آن را توسعه می‌داد؛ حالا با ظاهری تازه بازگشته است و عرضه دومین سری از سافت‌ریبوت خود را تجربه می‌کند.

حال اکنون طبق آماری که وب‌سایت SuperData Research منتشر کرده، بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time موفق شده است که در ماه اول انتشار خود، 402,000 نسخه به فروش برساند. این موضوع بر خلاف فروش عناوینی نظیر Watch Dogs: Legion است؛ بازی Watch Dogs: Legion رکورد فروش مجموعه خود در فروش دیجیتالی ماه اکتبر را شکسته و پرفروش‌ترین بازی مجموعه در این بازه زمانی بوده است. اما Crash Bandicoot 4 نسبت به نسخه N Sane Trilogy که 520,000 واحد فروش دیجیتالی در ماه اول انتشار ثبت کرده بود، عملکرد ضعیف‌تری را ارائه داده است.

همچنین بازی Crash Team Racing Nitro Fueled با فروش 552,000 نسخه در ماه ژوئن سال 2019 به صورت دیجیتال، باز هم عملکرد بهتری را نسبت به آخرین نسخه مجموعه نشان داده بود. وب‌سایت SuperData Research دلیل این موضوع را بازه زمانی شلوغی عنوان می‌کند که ناشر Crash 4 برای عرضه انتخاب کرده است. با این حال باید توجه کنیم که درآمد ماه اول این بازی، تا به حال از تمام بازی‌های مجموعه بیشتر بوده است؛ زیرا عناوین قبلی با قیمت 39.99 دلاری عرضه شده بودند ولی بازی مذکور با برچسب 59.99 دلاری روانه بازار شده است.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در حال حاضر برای کنسول‌های Xbox One و PS4 در دسترس قرار دارد. ناشر بازی اکتیویژن و توسعه‌دهنده آن Toys for Bob تا به حال هیچ اشاره‌ای به نسخه‌های Xbox Series X/S و یا PS5 نداشته‌اند و با وجود اینکه همین شرایط برای نینتندو سوییچ هم بر قرار است اما مدارک یافت شده از فایل‌های بازی، احتمال عرضه آن برای این کنسول را قوت بیشتری می‌بخشد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.