Star-Wars-Knights-Of-The-Old-Republic
یحیی رحیمی

الکترونیک آرتز در فرایند بازسازی Knights Of The Old Republic شرکت ندارد

یحیی رحیمی 21 شهریور 1400 بدون دیدگاه
449 بازدید

یکی از بهترین لحظات رویداد پلی استیشن شوکیس 2021، رونمایی از بازسازی Star Wars: Knights Of The Old Republic برای کنسول پلی استیشن 5‌ بود. این بازی است که سالها منتظر معرفی بازسازی آن هستیم و در طی چند وقت اخیر، شایعات مختلفی در مورد ریمستر یا بازسازی آن منتشر شده بود. یکی از نکات مهم در مورد بازی، بازسازی آن توسط استودیو Aspyr و با همکاری شرکت لوکاس فیلم است و شرکت الکترونیک آرتز، هیچ دخالتی در فرایند تولید بازی نخواهد داشت.

استودیو Aspyr و شرکت لوکاس فیلم تابه‌حال همکاری نزدیکی با هم داشته‌اند و پورت نسخه اولیه بازی Star Wars: Knights Of The Old Republic برای آی‌فون و آیپد را هم انجام داده‌اند. این در حالی است که الکترونیک آرتز، مالک استودیو BioWare‌ و همان توسعه‌دهنده اصلی بازی است و بسیاری انتظار داشتند که استودیو بایوور، به بازسازی بازی بپردازد.

جف کیلی به تازگی در مورد مشارکت شرکت الکترونیک آرتز در بازسازی Star Wars: Knights Of The Old Republic پرسیده و پاسخی عجیب دریافت کرده است. شرکت EA همکاری با لوکاس فیلم را تائید کرده، اما به نظر می‌رسد که هیچ دخالتی در بازسازی نخواهد داشت. پاسخ الکترونیک آرتز به شرح زیر است:‌

ما به همکاری بلندمدت با لوکاس فیلم افتخار می‌کنیم. تیم‌های بااستعداد ما، موفق به خلق موفق‌ترین بازی‌های ویدیویی در تاریخ جنگ ستارگان شده‌اند که از جمله آن‌ها باید به:‌ Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars: Battlefront و Star Wars: The Old Republic اشاره کرد. ما عاشق جنگ ستارگان هستیم و به دنبال ایجاد تجربه‌های هیجان‌انگیز برای بازی‌کنان هستیم.

همان‌طور که خواندید، پاسخ شرکت EA ارتباط چندانی با سؤال پرسیده شده ندارد و به نظر می‌رسد که آن‌ها از پاسخ به سؤال خودداری کرده‌اند. به هر حال ازآنجایی‌که اسم BioWare هنگام معرفی بازی، اعلام نشد و تنها استودیو Aspyr‌ نام‌برده شد، واضح است که بازسازی Star Wars: The Old Republic بدون دخالت توسعه‌دهنده اصلی انجام می‌شود.

پس از این صحبت‌ها بود که استودیو بایوور نیز به طور رسمی، دخالت در بازسازی Knights Of The Old Republic را رد کرد و در توییتی نوشت: « مفتخریم که روی بازی اصلی کارکردیم و نمی‌توانیم برای تجربه بازسازی اثر توسط Aspyr صبر کنیم». بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازسازی KOTOR به مدت یک سال در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود و پس‌ازآن برای پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر خواهد شد.

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.