دانلود بازی Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse برای PC
دانلود بازی Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse برای PC

پارسی گیم 29 اسفند 1399 2 دیدگاه
11,370 بازدید

دانلود بازی Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse برای کامپیوتر

امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از بازی‌های قدیمی و فراموش‌شده را با تغییراتی جزیی برای کنسول های نسل جدید ارائه میدهند تا علاوه بر ایجاد حس نوستالژی برای بازیکنان قدیمی تر، بازیکنان جدید را نیز با این جواهرهای فراموش شده صنعت گیم آشنای کنند. بازی Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse از استودیو WideLoad Games و Aspyr یکی از عناوین قدیمی PC است که دوباره مهمان سیستم های ما شده است.

بازی برخلاف بازسازی‌های امروزه، تغییری ازلحاظ گرافیکی و ساختاری نداشته است و درواقع صرفاً کدهای بازی و برنامه‌نویسی آن دستخوش تغییرات شده‌اند تا بتوانند با سیستم‌های امروزی هم‌خوانی داشته باشند و با رزولوشن بالاتر و همچنین پشتیبانی از بخش چند نفره، تجربه‌ای نوستالژی را برای بازیکنان ایجاد کند.

در بازی شما در نقش یک زامبی با نام Stubbs خواهید بود که هدفش تنها یک چیز است! خوردن مغز! شما در یک شهر بزرگ بازی می‌کنید که با پیشروی در بازی علت اصلی مرگ خودتان درزمانی که انسان بودید و همچنین علت اینکه چرا دوباره در قالب یک زامبی زنده شده‌اید را می‌فهمید. گرافیک بازی کاملاً قدیمی و تاریخی است چراکه سازندگان هیچ تغییری در آن نداده‌اند و شما با یک بازی 15 ساله طرف هستید. بااین‌حال طراحی مراحل و همچنین خود شهر کاملاً قابل‌قبول است.

گیم پلی بازی هم در نهایت سادگی، عناصری را در خود دارد که شما را به ادامه بازی ترغیب می‌کند. شما با پیشروی در بازی قابلیت‌های جدیدی را به دست می‌آورید که نوع حمله شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در طول بازی شما با تبدیل کردن مردم عادی به زامبی، ارتش خود را گسترده‌تر می‌کنید. برخی قابلیت‌هایی که به دست می‌آورید بسیار جذاب و دارای نوآوری هستند. برای مثال قابلیت‌هایی مانند پرتاب سر خود به‌عنوان یک توپ بولینگ می‌تواند بامزه و جذاب باشد. باوجود قدیمی بودن بازی، تجربه آن پس از سال‌ها می‌تواند لذت‌بخش باشد و طعم نوستالژی بازی‌های قدیمی را به‌خوبی به خورد شما بدهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Zombie Army 4 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System: Windows 10
Processor: Intel Core i3-4170 @ 3.7 GHz, AMD A8-7600 @ 3.1 GHz
Memory: 8 GB
Hard Drive Space: 5 GB
Video Card (ATI): Radeon R9 M270
Video Card (NVIDIA): GeForce GTX 660
VRAM: 2 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s 1959 and the city of Punchbowl, PA, is a beacon of progress and ideal living. Show the living that law and order are no match for a dead man on a mission. Your boyfriend’s back Maggie, and Punchbowl is gonna be in trouble!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    ببخشید من این بازی در سایت دیگر دیدم که نوشته بود 512مگابایت رم نیاز داره آیا این نسخه ریمستر شده هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Soheil

    مهمان

    وااییی یعنی مرسی مرسی مرسی از شما این میتونه بهترنی عیدی من باشه امسال من کلی گشتم دنبال این بازی شما گذاشتینش مرسی از شما

    پاسخ دهید