دشمنان Star Wars Jedi: Survivor (استار وارز جدای سروایور)
محمد صادق شجاعی

تصاویری از دشمنان بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد

محمد صادق شجاعی 24 بهمن 1401 بدون دیدگاه
604 بازدید

در جریان ارائه اطلاعات محصول جدید استودیو Respawn Entertainment یعنی بازی Star Wars Jedi: Survivor (استار وارز جدای سروایور)، تصاویری از دشمنان این اثر جنگ ستارگان منتشر شده است.

رسانه IGN در ادامه پوشش خود از بازی Star Wars Jedi: Survivor، گفت‌و‌گویی با جیسون د هراس و کاسومی شیشیدو، به ترتیب مدیر طراحی و مدیر تولید این اثر داشته و در قالب آن علاقه‌مندان را بیشتر با دشمنان آشنا کرده است. به این واسطه مشخص شده که با وجود برخورداری کل کستیس از مهارت‌ها و توانایی‌های جدید، او با تهدیدات بیشتری نیز مواجه می‌شود. از همان ابتدای استار وارز جدای سروایور باید انتظار حضور تعداد زیادی از Droids Separatist‌ها را داشته باشید.

B1 Battle Droid‌ها حکم ساده‌ترین دشمنان بازی Star Wars Jedi: Survivor در سیاره Kobh را داشته و در گروه‌های نسبتا بزرگ حمله می‌کنند. همانند فیلم‌ها، شوخی‌های این دسته از دروید‌ها خنده‌دار خواهد بود و می‌توانند سرگرم‌کننده ظاهر شوند. مبارزه با B2 Droid‌ها سخت‌تر بوده و برای شکست آن‌ها باید با  بلستر و موشک‌انداز صدمه زیادی وارد کنید. با استفاده از تلکنسیس می‌توانید موشک‌های آن‌ها را به سمت خودشان برگردانید.

BX Droid‌ها چابک‌تر هستند و از فاصله نزدیک با استفاده از Vibro Sword می‌جنگند. در مقابل Droideka که به عنوان «دروید‌های ویرانگر» شناخته می‌شود، دارای سپر حبابی‌-‌شکل بوده و از بلستر‌های کشنده بهره می‌برند.  IG-100 Magna Guard یکی از پیشرفته‌ترین انواع دروید بوده که به عنوان محافظ ژنرال گریوس عمل کرده و قادر است به تنهایی با یک جدای مبارزه کند.

دشمنان Star Wars Jedi: Survivor دارای تنوع بالایی هستند

DT Sentry Droid یکی دیگر از انواع قدرتمند دروید بوده که از Star Wars Rebels وام گرفته شده است. انواع مختلفی از این دروید وجود دارد که با اسلحه‌هایی مثل چوب‌دست، موشک، پتک و بلستر به شما حمله می‌کنند.  DT Sentry Droid‌ها بسیار خطرناک هستند و طبق گفته کاسومی شیشیدو اولین برخورد با آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. جیسون د هراس تایید کرده که آن‌ها حتی با وجود از دست دادن یک عضو همچنان یک تهدید محسوب می‌شوند.

KX Security Droid Enforcer از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بازگشته، اما این بار با باتوم گیج‌کننده به سراغ شما می‌آیند. در نهایت در رابطه با دشمنان انسانی، Shield Tropper دشمن جدیدی است که در بازی Star Wars Jedi: Survivor با آن رو‌به‌رو خواهید شد. این نوع از Scout Trooper تدافعی‌تر عمل کرده و پس از کنار زدن سپر می‌توانید آن را از بین ببرید.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت 1402) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد دشمنان این بازی جنگ ستارگان چیست؟ آیا توجه شما را جلب کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.