پاری سنت ژرمن بازی fifa 22
سید مسعود کاظمی

پاری سن ژرمن محبوب‌ترین تیم فوتبال بازی FIFA 22 اعلام شد

سید مسعود کاظمی 30 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,008 بازدید

چیزی به پایان سال 2021 نمانده است و طبق روال هرسال، بازی‌ها و استودیوهای مختلف، آمار سالیانه خود را تدریجاً منتشر می‌کند. در این میان شرکت EA آمار بازی محبوب FIFA 22 را منتشر کرده است که در آن پاری سن ژرمن به‌عنوان محبوب‌ترین تیم بین طرفداران FIFA 22 اعلام شده است.

فوتبال همیشه به‌عنوان محبوب‌ترین ورزش دنیا شناخته می‌شود و طبیعی است که بازی ویدئویی مربوط به آن نیز طرفدار بسیار داشته باشد. از آن‌جایی که به پایان سال 2021 میلادی نزدیک می‌شویم، شرکت Electronic Arts آمار مربوط به بازی فیفا 22 را منتشر کرده که شامل میانگین گل در هر بازی، تیم محبوب دنیا و موارد دیگر می‌شود.

بر طبق این آمار در سال 2021، بازیکنان حدود 22.3 میلیارد گل به‌ثمر رسانده‌اند که میانگین آن 2.29 گل در هر بازی است. یک بخش عظیمی از این گل‌ها توسط ستاره نوظهور فرانسه، کیلیان امباپه به‌ثمر رسیده است. از آنجایی امباپه، چهره‌ی روی جلد بازی فیفا 22 است، قطعاً EA از آمار این بازیکن در بازی خوشحال است.

پاری سن ژرمن، تیم محبوب بازیکنان فیفا 22

پاری سن ژرمن بر اساس بیشترین انتخاب بازیکنان، به‌عنوان محبوب‌ترین تیم FIFA 22 اعلام شد که جای تعجب ندارد. بالاخره بعد از پیوستن اعجوبه‌ی آرژانتینی، لیونل مسی به پاری سن ژرمن، مشخص بود که بخش عظیمی از بازیکنان، این تیم را برای مسابقات خود انتخاب خواهند کرد.

پاری سنت ژرمن بازی fifa 22

درکنار بازی فیفا 22، شرکت EA آمار بازی‌های دیگر خود را نیز منتشر کرد. آرون راجرز، بازیکن آمریکایی تیم Green Bay Packer بیشترین تاچ‌داون را در بازی Madden NFL داشته است. بازیکنان در بخش طراحی شخصیت، بیش از 6.9 میلیون مبارز در بازی UFC 4 طراحی کرده‌اند.

همینطور در بازی Apex Legends، بازیکنان بیش از 322 میلیارد بار از قابلیت Ping استفاده کرده‌اند. بازیکنان بیش از 1.2 میلیارد ساعت را در دنیای Sims 4 گذرانده‌اند که رقم نسبتاً بالایی است. همچنین طرفداران جنگ ستارگان بیش از 923 میلیون سفینه را در بازی Star Wars Squadrons منهدم کرده‌اند.

بازی شبیه‌ساز فوتبال شرکت EA به‌دلیل خاتمه یافتن قراردادش با سازمان FIFA دیگر با نام فیفا شناخته نخواهد شد. هنوز مشخص نیست که اسم بعدی این بازی محبوب چه‌ خواهد بود؛ با این وجود تغییر اسم می‌تواند تأثیر مستقیمی روی رقابت در بازار داشته باشد. هرچند نیازی نیست شرکت EA  نگران این موضوع باشد؛ زیرا رقیب همیشگی فیفا یعنی PES با عرضه‌ی ناقص eFootball شکست سنگینی خورد و بر طبق آمار، بدترین بازی سال از نظر طرفداران انتخاب شده است.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.