Uncharted
سید مسعود کاظمی

شایعه: کلکسیون بازی‌های آنچارتد برای کامپیوتر منتشر می‌شود

سید مسعود کاظمی 11 شهریور 1400 1 دیدگاه
700 بازدید

بعد از انتشار چند بازی انحصاری سونی برای کامپیوتر، این‌طور به نظر می‌رسد که نوبت به مجموعه‌ی محبوب آنچارتد رسیده و اگر شایعات درست باشند، تمامی نسخه‌های این مجموعه به طور یکجا در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. سایت ResetEra عکسی را در قالب یک پست منتشر کرده که خبر از انتشار کلکسیون بازی‌های Uncharted که شامل هر 5 بازی می‌شود را برای استیم و فروشگاه اپیک گیمز داده است. در این عکس که حالت تبلیغاتی دارد، ذکر شده که در این کلکسیون، هر 4 بازی اصلی مجموعه و بازی The Lost Legacy که اسپین‌آف مجموعه است به‌صورت یکجا برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مجموعه آنچارتد یکی از بهترین و محبوب‌ترین فرانچایزهای انحصاری سونی محسوب می‌شود. آخرین عنوان اصلی این مجموعه که در سال 2016 منتشر شد و یکی از بهترین‌های سال 2016 محسوب می‌شود. بعد از بازی آنچارتد 4 قرار بود که The Lost Legacy به‌صورت دی‌ال‌سی برای این بازی منتشر شود؛ اما این پروژه به‌قدری بزرگ شد که به‌عنوان یک بازی مستقل تحت عنوان Uncharted Lost Legacy و برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این در حالی است که کلکسیون 3 بازی اولیه آنچارتد برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود.

اوایل سال جاری، شایعه‌ای در مورد انتشار بازی Uncharted 4 برای کامپیوتر منتشر شده بود و اگر دقت کنید در گوشه‌ی عکس لوگوی استودیو Nixxes نیز دیده می‌شود. اخیراً سونی اعلام کرده بود که این استودیو قرار است به پورت بازی‌های پلی استیشن برای کامپیوتر بپردازد و به همین دلیل نیز خریداری شده بود. از عکس درز پیدا کرده،  این‌طور به نظر می‌رسد که قرار است ساعت 10 قبل از ظهر روز دوشنبه مصادف با 6 سپتامبر این کلکسیون معرفی و در تاریخ 7 دسامبر روی استیم و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس عموم قرار بگیرد.

بازی آنچارتد

البته نباید فراموش کرد که این موضوع نمی‌تواند دلیل قطعی بر منتشر شدن مجموعه بازی Uncharted برای رایانه‌های شخصی باشد: اما ازآنجایی‌که اخیراً چندین بازی انحصاری سونی مثل Days Gone و Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر نیز منتشر شده است، بعید نیست که شاهد عرضه مجموعه محبوب و پرطرفدار آنچارتد برای کامپیوتر باشیم.

همین‌طور اوایل امسال بود که پیج PlayStation Studios در فروشگاه استیم اشاره به منتشر شدن 41 عنوان روی این فروشگاه می‌کرد؛ درحالی‌که فقط 24 عنوان از انحصاری‌های سونی روی استیم تا آن زمان منتشر شده بود. از آن زمان تا حال چندین بازی دیگر مانند Days Gone روی رایانه‌های شخصی منتشر شده است. پس جای تعجب ندارد که تا اواخر امسال همه گیمرهای کامپیوتر مشغول ماجراجویی با نیتن دریک دوست‌داشتنی باشند.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یعقوب

    مهمان

    امروز دوشنبه هست 15هست پس کی این بازی زیبا معرفی میشه

    پاسخ دهید