یحیی رحیمی

سونی: آینده در راه است! CES 2020 را از دست ندهید

یحیی رحیمی 11 دی 1398 بدون دیدگاه
591 بازدید

تنها یک روز تا پایان سال 2019 میلادی مانده است و سال 2020 به طور رسمی شروع به کار خواهد کرد و بالاخره وارد سال معرفی کنسول های نسل نهم نیز خواهیم بود. تا به حال شکل و شمایل اولیه کنسول جدید مایکروسافت به نام Xbox Series X را دیده ایم و می دانیم که این کنسول حالت کشیده ای دارد و همچنین از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد. اما در مورد PS5 چه؟

سونی یک سری مشخصات سخت افزاری از کنسول PS5 را منتشر کرده است و همچنین می دانیم که بازی Godfall نیز از اولین اختصاصی هایش خواهد بود. اما چیزی از ظاهر دستگاه و جزئیات آن نمی دانیم. ممکن است حافظه SSD آن برایمان جالب و خیره کننده باشد یا اینکه پردازنده گرافیکی جدید. به هرحال سونی در حال آماده سازی برای معرفی درمیان گذاشتن یک سری اطلاعات جدید با ماست و این ممکن است در هفته های آینده اتفاق بیفتد.

رویداد CES قطعا برای طرفداران فناوری و کالاهای فناوری مصرفی نام آشناست. این رویداد هفته آینده شروع به کار خواهد کرد و کمپانی های بزرگی مانند سامسونگ و سونی برای معرفی قطعات و فناوری های جدیدشان برنامه ریخته اند. سونی نیز برای ایجاد جو این رویداد و به نوعی آماده کردن طرفداران خود، از شعار جالبی به نام آینده در حال نزدیک شدن است استفاده کرده است.

در وب سایت رسمی سونی شاهد قرار دادن عبارت آینده در حال نزدیک شدن است هستیم و در ادامه نیز گفته شده است که رویداد CES قرار است خلاقیت و فناوری را به مرزهای جدیدی بکشاند که هیچ گاه نمونه آن دیده نشده است. واضح است که کنفرانس CES ارتباط خاصی به گیم و صنعت بازی های ویدیویی ندارد و سونی هنوز کسب و کار بزرگی پیرامون تلویزیون های هوشمند و همچنین دیگر کالاهای مصرفی دارد و حضور گرمی نیز در سالهای پیشین این مراسم داشته است.

ممکن است خبرهایی از PS5 نیز دریافت کنیم و هیچ چیز دور از انتظار نیست. CES 2020 ماه آینده شروع به کار می کند و می توانید با پارسی گیم در جریان خبرهای آن باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.