یحیی رحیمی

بازی Watch Dogs Legion به مدت دو روز رایگان شد

یحیی رحیمی 11 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,105 بازدید

بازی Watch Dogs Legion سال گذشته منتشر شد و توانست ویژگی‌های تازه‌ای مانند جذب شخصیت‌های غیرقابل بازی و استفاده از آن‌ها به‌عنوان شخصیت اصلی را ارائه کند تا جلوی رژیم فاشیستی که در بریتانیا به وجود آمده، گرفته شود. بازی ایده‌های جالبی داشت و توانست بریتانیا و شهر لندن را هم به زیباترین شکل ممکن نشان دهد؛ اما خالی از اشکال و ایراد نبود. یوبی‌سافت فرصتی دو روزه در اختیار علاقه‌مندان قرار داده تا این اثر اکشن ماجراجویی را به صورت رایگان روی کامپیوتر و پلی استیشن تجربه کنند.

یوبی‌‌سافت با انتشار اعلامیه‌ای، رایگان شدن بازی Watch Dogs Legion برای دو روز را اعلام کرده است. می‌توانید از طریق فروشگاه اپیک گیمز یا یوبی‌سافت و همچنین فروشگاه پلی استیشن، بازی واچ داگز لیجن را به مدت دو روز امتحان کنید. تمامی محتوای اصلی به همراه آپدیت‌های رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در صورتی که بخواهید تجربه‌ی خود را ادامه دهید، می‌توانید بازی اصلی را با تخفیف مناسبی خریداری کنید. مشخص نیست آیا این آخر هفته‌ی رایگان برای پلتفرم ایکس باکس هم در نظر گرفته شده یا اینکه تنها کاربران پلی استیشن، قادر به دریافت رایگان بازی خواهند بود.

برای افرادی که از تست رایگان بازی‌ها خبر ندارند، باید بگوییم که یوبی‌سافت دو روز به شما وقت می‌دهد تا Watch Dogs Legion را دانلود و تجربه کنید و پس از اتمام این دو روز، باید بازی اصلی را با قیمت موجود در فروشگاه، خریداری کنید و این‌طور نیست که بازی برای همیشه در اکانت شما باقی بماند. پریلود بازی واچ داگز لیجن از امروز شروع شده و می‌توانید از فردا 12 شهریور تا 14 شهریور از بازی لذت ببرید. در صورتی که به دنبال خرید بازی هستید، باید بگوییم که تخفیف مناسبی برای شما در نظر گرفته شده است. می‌توانید تمامی نسخه‌های بازی را با 60 درصد تخفیف از فروشگاه اپیک گیمز خریداری کنید و همچنین تخفیف 67 درصدی نیز برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است.

بازی Watch Dogs Legion واچ داگز لیجن

یوبی‌سافت ایده‌های تازه و مختلفی را در بازی Watch Dogs Legion امتحان کرده و برای اولین بار می‌توانید تمامی شخصیت‌های موجود در بازی را به کار بگیرید و ادامه‌ی داستان را توسط آن‌ها تجربه کنید. برای نمونه می‌توانید یک مادربزرگ را جذب گروه کنید و سپس او را به مأموریت بفرستید؛ در این حالت امکان مرگ وی بسیار بالاست، ولی قابلیت‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که در دیگر شخصیت‌ها وجود ندارد. واچ داگز لیجن همچنین کیفیت گرافیکی بسیار بالایی دارد و نسخه‌های اولیه آن با باگ‌ها و مشکلات زیادی حین اجرا همراه بود که خوشبختانه توسط آپدیت‌های منتشر شده، برطرف شدند.

اگر از این بازی خوشتان آمد، می‌توانید بسته الحاقی «ایدن پیرس» را هم خریداری کنید که قهرمان شماره‌ی اول مجموعه را به بازی اضافه می‌کند. در حال حاضر تنها کاربران کامپیوتر و پلی استیشن قادر به تجربه‌ی رایگان بازی Watch Dogs Legion به مدت دو روز خواهند بود.

منبع:‌GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.