بازی Avatar: Frontiers of Pandora
یحیی رحیمی

ویژگی‌های نسخه کامپیوتر Avatar: Frontiers of Pandora

یحیی رحیمی 4 شهریور 1402 2 دیدگاه
516 بازدید

استودیو Massive Entertainment به‌طور رسمی از ویژگی‌های فنی نسخه کامپیوتر بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرد. تریلر جدید نشان می‌دهد که بازی آواتار از فناوری‌های جدید گرافیکی استفاده می‌کند تا تجربه‌ای بهینه روی PC یا رایانه‌های شخصی ارائه کند. تریلرهای قبلی تنها روی کنسول پلی‌استیشن 5 متمرکز بودند، اما طرفداران منتظر بودند تا نحوه اجرای بازی روی کامپیوتر را ببینید.

استودیو Massive قابلیت‌های مختلفی را به پی‌سی گیمرها ارائه می‌کند. ری‌تریسینگ و بازتاب نور دقیق هنگام انتشار بازی در دسترس خواهند بود. می‌توان شدت ری‌تریسینگ را دست‌کاری کرد و یک منو تنظیمات گرافیکی کامل برای دست‌کاری فنی در نظر گرفته شده است. بازی‌کنان قادر به اجرای بازی با مانیتورهای فوق‌عریض خواهند بود و همچنین می‌توان چندین مانیتور را کنار هم قرار داد و بازی را هم‌زمان روی تمامی آن‌ها اجرا کرد. تماشا تریلر جدید شما را بیشتر با این قابلیت‌ها آشنا می‌کند.

بازی آواتار از هر دو فناوری‌های افزایش فریم و آپ‌اسکیل انویدیا و AMD پشتیبانی می‌کند. فناوری FSR 2 برای بازی تائید شد و DLSS نیز در راه است. گفتنی است شرکت AMD روز گذشته از فناوری FSR 3 با قابلیت‌های شگفت‌انگیز رونمایی کرد، اما بازی آواتار فعلاً از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند. ای‌ام‌دی کیت توسعه‌دهندگان را منتشر کرده است و انتظار می‌رود که بازی‌های بیشتری در طی ماه‌های آینده از این فناوری استفاده کنند. گفتنی است FSR 3 برای کنسول‌های بازی جدید ایکس‌باکس و پلی‌استیشن نیز فعال خواهد شد.

کامپیوتر بازی Avatar: Frontiers of Pandora نسخه کامپیوتر بازی Avatar: Frontiers of Pandora 

نسخه کامپیوتر بازی Avatar: Frontiers of Pandora با همکاری شرکت AMD منتشر می‌شود. البته این بازی هنگام انتشار از DLSS پشتیبانی می‌کند و در نتیجه نگرانی در مورد انحصار وجود ندارد. البته بازی Starfield دیگر اثری است که با همکاری انحصاری AMD در دسترس قرار می‌گیرد و صحبتی از DLSS نشده است. یکی از مدیران ای‌ام‌دی اذعان کرد که مشکلی برای افزودن DLSS به این بازی وجود ندارد و آن‌ها جلوی این کار را نگرفته‌اند. البته احتمال اینکه فناوری افزایش فریم انویدیا دیرتر اضافه شود وجود دارد.

بازی آواتار برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر در حال ساخت است. این بازی اول‌شخص در ژانر اکشن ماجراجویی با همکاری چندین استودیو بازی‌سازی و فیلم‌سازی ساخته می‌شود. آخرین نسخه از موتور گرافیکی Snowdrop برای طراحی بازی استفاده شده است. دنیای پاندورا در تریلرهای منتشرشده زیبا به نظر می‌رسد و یوبی‌سافت به دنبال ارائه یک تجربه جهان‌باز و غوطه‌ورکننده است، طوری که بازی‌کننده در جهان بازی غرق شود. گفتنی است سیستم مورد نیاز بازی آواتار اعلام نشده است و باید منتظر خبرهای بیشتر ماند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora روز هفتم دسامبر (شانزدهم آذر) منتشر می‌شود.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    parham

    مهمان

    بازی جالب و قشنگی به نظر میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    سلام من که خیلی هایپ شدم براش مقاله خوبی بود ❤️

    پاسخ دهید