assassins-creed-valhalla
مهدی ملکی

بازی Assassins Creed Valhalla بهترین عرضه را در تمام مجموعه داشته است

مهدی ملکی 1 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,856 بازدید

طبق گزارشی که یوبی‌سافت به تازگی منتشر کرده، بازی Assassins Creed Valhalla بزرگ‌ترین عرضه موفقیت‌آمیز در تاریخ این مجموعه را رقم زده است. از هفته قبل و زمان عرضه بازی Assassins Creed Valhalla، این بازی به پرفروش‌ترین نسخه در مجموعه Assassins Creed تبدیل شد؛ به علاوه این بازی بزرگ‌ترین عرضه یک عنوان یوبی‌سافت روی پلتفرم رایانه های شخصی محسوب می‌شود و از این حیث از تمام بازی‌های دیگر یوبی‌سافت در تاریخ این شرکت بالاتر می‌ایستد.

این ناشر همچنین اطلاعات جالبی را در مورد بازی منتشر کرده است؛ کاربران Assassins Creed Valhalla در مجموع 4 میلیون کیلومتر را پیموده‌اند و 1.8 میلیون نفر از بازیکنان حداقل در یک مسابقه نوشیدنی پیروز شده‌اند. همچنین بیش از 3.5 میلیون بازی Orlog با یک برنده به پایان رسیده است. تهیه‌کننده بازی، Julien Laferrière درباره موفقیت بازی گفته است:

Julien Laferrièreما از واکنش‌های هیجان‌انگیز بازیکنان بسیار خرسندیم و قصد داریم که به خاطر حمایت‌ فوق‌العاده‌شان از آن‌ها تشکر کنیم. اینکه بازی را در میان همه‌گیری ویروس کرونا به سرانجام برسانیم، یک حرکت خارق‌العاده از تیم ما بود و دیدن این موضوع که بازیکنان از این بازی لذت می‌برند،‌ فوق‌العاده است. عرضه بازی تنها شروع ماجرا است و ما برنامه‌های بزرگی جهت ارائه محتوا برای بازی Assassins Creed Valhalla داریم؛ برنامه‌هایی که سبب می‌شود بازیکنان برای مدت طولانی‌تری در حماسه وایکینگی خود غرق شوند.

اوایل این هفته مشخص شد که این بازی با شکست دادن Call of Duty: Black Ops Cold War، پرفروش‌ترین بازی هفته پیش در انگلستان بوده و نسبت به Assassins Creed Odyssey در سال 2017 دو برابر بازیکن بیشتری را جذب کرده است. یوبی‌سافت تائید کرده که محتوای اضافی بازی به صورت سیزن‌پس برای آن عرضه می‌شود و لازم به ذکر است که از حالا تا تابستان سال 2021 چندین سیزن‌پس و بسته الحاقی به بازی افزوده خواهد شد که بازیکنان را به کشور‌های ایرلند و شهر پاریس در فرانسه خواهد برد. بازی Assassins Creed Valhalla هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC در دسترس است.

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.