Fortnite-Will-Smith
هادی اسماعیل‌زاده

شخصیت ویل اسمیت در فیلم پسران بد به بازی Fortnite آمد

هادی اسماعیل‌زاده 9 شهریور 1400 بدون دیدگاه
399 بازدید

بازی بتل رویال محبوب Fortnite، به تازگی اسکین جدیدی را منتشر کرده است که به ویل اسمیت، بازیگر مطرح هالیوودی و شخصیت او در فیلم Bad Boys 1995 شباهت دارد. بازی Fortnite اخیرا سلبریتی‌های مشهوری مانند جی بالوین را به مجموعه اسکین‌های قابل خریداری خود اضافه کرده است و به نظر می‌رسد اسکین جدید ویل اسمیت نیز از این روند پیروی می‌کند.

بازی Fortnite به عنوان یک تجربه رایگان، از طریق عرضه مداوم محتواهای پولی، اغلب در ارتباط با شخصیت‌ها و یا سایر مفاهیم مدیوم‌های موجود، به سودآوری خود ادامه می‌دهد. این محتویات می‌تواند شامل ایموت‌های منحصر به فرد، لوازم جانبی مجازی یا اسکین‌هایی برای شخصیت‌های قابل بازی باشد. این محتویات هیچ تاثیری بر گیم پلی بازی Fortnite ندارد اما می‌تواند با تازه نگه داشتن جلوه‌های بصری بازی و اضافه کردن انیمیشن‌هایی منحصربه فرد در مواردی مانند نبردهای نزدیک، به بازیکنان کمک کند تا بیشتر درگیر فضای بازی شوند. در حالی که برخی از این آیتم‌های تزئینی رایگان هستند اما اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها را باید با V-Bucks، ارز مجازی بازی Fortnite خریداری کنید.

پس از افشای اخباری مبنی بر عرضه اسکین ریک و مورتی در اوایل ماه اوت، طرفداران Fortnite انتظار عرضه اسکینی جدید را داشتند اما این خبر دیروز به صورت رسمی از طریق حساب توییتر Fortnite اعلام شد. این توییت با تصویری از اسکین و لوازم جانبی جدیدی که برای خرید در دسترس است، همراه بود. با پرداخت 1500 V-Bucks، بازیکنان به اسکین مایکل لوری و کارآگاه دافل بک بلینگ دسترسی خواهند داشت. سلاح Loose Cannon Cutters نیز با قیمت 500 V-Bucks در دسترس قرار می‌گیرد. کل مجموعه ویل اسمیت-مایکل لوری را می‌توان در مجموع به قیمت 2000 V-Bucks یا 20 دلار آمریکا خریداری کرد.

پسران بد

واکنش طرفداران بازی Fortnite به محتویات جدید

طرفداران فیلم‌های پسران بد، احتمالاً از این محتویات جدید خوشحال خواهند شد اما برخی دیگر از بازیکنان Fortnite، انتقاداتی به آن داشته‌اند. فصل هفتم بازی Fortnite با مضمون حمله بیگانگان فضایی همراه است و ویل اسمیت نیز قبلا در چندین نقش مرتبط با بیگانگان بازی کرده است. از محبوب ترین آن‌ها می‌توان به حضور او در فیلم‌هایی مانند روز استقلال و مردان سیاه پوش اشاره کرد؛ هرچند داستان این فیلم‌ها در خصوص حمله بیگانگان فضایی نیست. حتی می‌توان گفت که حضور ویل اسمیت در نقش رابرت نویل در فیلم I Am Legend، گزینه‌ای مناسب تر برای بازی Fortnite است؛ مخصوصاً با توجه به این که مجموعه فیلم‌های پسران بد، برخلاف فیلم‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، دارای مضامین ماوراء طبیعی یا علمی تخیلی نیست.

انتخاب یکی از شخصیت‌های کم طرفدارتر ویل اسمیت، می‌تواند به مشکلات صدور مجوز یا موارد دیگر ارتباط داشته باشد و مطمئناً بازیکنان زیادی صرف نظر از این که به چه شخصیتی علاقه دارند، از بازی در نقش ویل اسمیت لذت خواهند برد. از آن طرف، برخی ممکن است نگرانی‌هایی در رابطه با قیمت بالای این آیتم‌های تزئینی داشته باشند زیرا مبلغ 20 دلار برای محتوایی که هیچ تاثیری بر گیم پلی بازی ندارد، چندان منطقی نیست. هرچند محتواهای پولی برای دوام بازی‌های رایگان ضروری است و احتمالا بسیاری از طرفداران، از اسکین پسران بد بدون توجه به هزینه آن، استقبال خواهند کرد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.