بازی Alien Isolation
مهدی ملکی

بازی Alien Isolation اثر رایگان بعدی فروشگاه اپیک در دسترس قرار گرفت

مهدی ملکی 2 دی 1399 بدون دیدگاه
471 بازدید

مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم که فروشگاه اپیک گیمز به مناسبت سال نو میلادی ضیافت بزرگی را در نظر گرفته و 15 بازی را به رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اولین بازی این مجموعه مربوط به Cities Skyline بود و مدتی پیش شاهد عرضه رایگان The Long Dark بودیم. حال بازی رایگان جدید این فروشگاه با عنوان Alien Isolation معرفی شده است.

بازی رایگان بعدی این فروشگاه Alien Isolation است که یکی از بهترین آثار سبک ترس در نسل هشتم این صنعت به شمار می‌آید. این بازی با شبیه‌سازی دقیق و غوطه‌ور کردن بازیکنان در حس ترس، به معنای واقعی کلمه به رسالت خود عمل می‌کند.

بازی Alien Isolation شما درون این بازی در نقش آماندا قرار خواهید گرفت که باید داخل یک ایستگاه عظیم فضایی به نام Sevastopol به کاوش بپردازد؛ البته همه‌چیز در این ایستگاه پیشینه مناسبی ندارد و شما به مصاف یک بیگانه فوق‌العاده هوشمند خواهید رفت. با اینکه شاید نمرات این اثر به شما نوید مواجه با یک شاهکار تمام عیار را ندهند، اما می‌توان این نسخه را مثال بارز از چیزی قرار داد که «بی‌قاعده بودن نقدها» می‌خوانیم.

طی نقد و بررسی‌های این اثر بیش از هرچیزی به جو عالی، صداگذاری مناسب، هوش مصنوعی قوی و در کل کیفیت بالای بازی اشاره شده است؛ برای مثال می‌توان اشاره کرد که شخصیت منفی و دشمن اصلی شما در این بازی از هوش فوق‌العاده‌ای برخوردار است و علاوه بر فریب‌کاری و پیش‌بینی حرکات شما، حتی می‌تواند نور بسیار کم‌سوی دستگاه‌های شما را هم تشخیص دهد و دنبال کند.

در کل می‌توان گفت که شما با یک پیشنهاد بسیار خوب مواجه هستید و فرصت دارد تا 24 ساعت آینده آن را به حساب اپیک خود بیفزایید. این پیشنهاد در تاریخ 22 دسامبر یا به عبارتی نیمه شب 2 دی‌‌ماه، اعتبار خود را از دست خواهد داد و ما باید منتظر بازی بعدی باشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.