among_us_fortnite
یحیی رحیمی

راهنمای کامل حالت ایمپاستر بازی Fortnite

یحیی رحیمی 31 مرداد 1400 بدون دیدگاه
1,365 بازدید

اپیک گیمز از هفته‌ی گذشته حالت تازه‌ای را به بازی Fortnite اضافه کرده که با الهام از بازی امانگ آس ساخته‌شده است. این بخش جدید که Fortnite Imposters نام دارد، روندی مشابه بازی امانگ آس دارد و بازی‌کنان را در دو تیم متفاوت، جلوی یکدیگر قرار می‌دهد و تمامی المان‌های این سبک مانند یافتن ایمپاستر و نقشه‌های شوم او را به ارث برده است. در ادامه به معرفی کامل این بخش و آموزش کسب پیروزی در حالت جدید فورتنایت خواهیم پرداخت.

بخش ایمپاستر بازی فورتنایت امکان شرکت 10 نفر را در دو تیم مختلف می‌دهد. یکی از تیم‌ها به‌عنوان مأمور شناخته می‌شوند و دیگری هم به‌عنوان ایمپاستر و خائن؛ مأموران همانند بازی امانگ آس به انجام وظایف تعیین‌شده خواهند پرداخت و در سوی دیگر ایمپاسترها هم باید دیگر بازی‌کنان را از دور مسابقه خارج کنند و همه را به قتل برسانند. همان‌طور که می‌بینید، روند بازی بسیار آشناست؛ اما تفاوت‌هایی وجود دارد و از آن 10‌ بازی‌کن، هشت نفر در یک تیم خواهند بود و تنها دو ایمپاستر وجود خواهد داشت.

درصورتی‌که مأمورها بتوانند تمامی ایمپاسترها را پیدا کنند، برنده خواهند بود؛ اما درصورتی‌که تیم مقابل، به‌آرامی بازی‌کنان را به قتل برساند، آنگاه پیروزی از آن امیپاسترهاست. اگرچه این روند در بازی امانگ آس بسیار ساده دنبال می‌شود؛ اما همه‌چیز در بازی Fortnite متفاوت است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مطلبی آموزشی تهیه کنیم و تمامی بخش‌های گنگ بازی را تشریح کنیم. همراه پارسی گیم باشید.

امانگ آس Fortnite

چطور Fortnite Imposters بازی کنیم؟

همان‌طور که گفتیم، حالت امیپاستر بازی فورتنایت به‌صورت ده‌نفره برگزار می‌شود و هر بازی‌کن یک شماره از 1 تا 10‌ را دریافت می‌کند. دو بازی‌کننده نقش امیپاستر رادارند و 8 نفر هم مأمور و هدف هم، یافتن خائنان یا کشتن تمامی مأمورهاست. تیم هشت‌نفره باید سعی کند تا تمامی وظایف تعیین‌شده را به‌منظور دریافت XP انجام دهد و در سوی دیگر، افرادی که رفتار مشکوکی دارند را هم کشف کند. بازی زمان تمام می‌شود که یا تمامی مأمورها کشته‌شده باشند یا اینکه رأی‌گیری، باعث مشخص شدن ایمپاستر شده باشد.

درصورتی‌که یک ایمپاستر موفق به حذف یک مأمور شود، یک خلأ ایجاد می‌شود که باید توسط مأمورها گزارش شود. همان‌طور که می‌بینید، بازی‌کن کشته نمی‌شود، بلکه به یک بعد دیگر تله پورت می‌شود و یک خلأ ماورایی از آن به‌جا می‌ماند. یافتن این خلأ باعث شروع بحث‌های مشابه امانگ آس می‌شود و بازی‌کنان باید حدس بزنند که چه کسی خائن است و رفتار کدام‌یک مشکوک است.

Fortnite Imposters

یکی از ویژگی‌های حالت ایمپاستر بازی Fortnite، وجود گزینه‌های مختلفی هنگام انتخاب دیالوگ است. کافی است چت را توسط فشردن دکمه‌ی L1 دسته فعال کنید و آنگاه چهار شکلک پیش ‌روی شما خواهد بود:‌ حقایق، اتهام، پرسش و دفاع. با انتخاب گزینه‌ی اتهام، امکان معرفی یکی از بازی‌کنان را خواهید داشت و به‌نوعی انگشت اتهام را به سمت وی می‌گیرید. گزینه‌ی دفاع دقیقاً برعکس عمل می‌کند و شما به بقیه می‌گویید که من کاری انجام نداده‌ام. گزینه‌ی پرسش، اجازه‌ی کسب اطلاعات بیشتر را می‌دهد و مثلاً شماره‌ 7 کجا بوده یا اینکه چرا شماره 4 چنین رفتاری از خود ‌نشان داده؛ در سوی دیگر گزینه‌ی حقایق، مانند یک جمله‌ی خبری عمل می‌کند و می‌توانید بگویید: شماره 3 در حال انجام وظایفش بود.

درصورتی‌که رفتار مشکوکی را مشاهده کردید، می‌توانید به قسمت دایره مانند وسط نقشه بروید و درخواست جلسه بدهید. معمولاً هر مسابقه از حالت Fortnite Imposters حدود 10 دقیقه طول می‌کشد و همکاری تیمی، می‌تواند روند بازی را سریع‌تر هم کند.

چطور در فورنتایت یک ایمپاستر باشم؟

فورتنایت با شروع هر مسابقه، یک نقش به بازی‌کنان می‌دهد و این نقش کاملاً رندوم و شانسی خواهد بود. ممکن است چند مسابقه پشت سر هم ایمپاستر باشید، یا اینکه هیچ‌گاه مزه‌ی این نقش را نچشید. بازی در نقش ایمپاستر کار ساده‌ای نیست و باید تمامی مأمورها را بدون آگاهی بقیه، از دور مسابقه خارج کنید. می‌توانید حریف را با فشردن دکمه‌ی Eliminate یا R2 دسته‌ از مسابقه خارج کنید. پس از کشتن یک نفر، باید 30‌ ثانیه تا کشتن نفر بعدی منتظر بمانید؛ این باعث می‌شود تا امکان کشتن چندنفره به‌صورت هم‌زمان را نداشته باشید.

بازی فورتنایت

برای سرعت بخشیدن به اهداف شوم، می‌توانید بخش‌های مختلف نقشه را تخریب کنید و به حریف استرس وارد کنید. برای نمونه قدرت Peely Party تمامی شماره‌ها را از پیراهن بازی‌کنان پاک می‌کند و نمی‌توانید کسی را در این حالت متهم کنید. همچنین قابلیت حذف تمامی وظایف هم وجود دارد و در این حالت باید مأمورها، برق را به‌منظور فعال شدن دوباره‌ی وظایف، وصل کنند. حالت تله پورت هم امکان جدا کردن بازی‌کنان را از هم می‌دهد و پس از تله پورت هم می‌توانید سریعاً حریف را به ایمپاستر بودن متهم کنید و به‌سادگی او را از بازی حذف کنید.

امیپاسترهای بازی Fortnite برعکس امانگ آس، امکان انجام تسک و وظایف را خواهند داشت و بهتر است چند مورد از آن‌ها را انجام دهید؛ اما باید بدانید که قدرت دفاع از خود و متهم کردن دیگران، مهم‌ترین استراتژی برای از بین بردن حریف است.

چگونه نقش یک مأمور را ایفا کنم؟

بازی کردن در نقش مأمور، بسیار سرگرم‌کننده است و همچنین منبع مناسبی برای دریافت XP به شمار می‌رود. انجام وظایف تعیین‌شده در بخش Fortnite Imposters، میزان XP‌ زیادی را به بازی‌کن می‌دهد و می‌توانید این تسک‌ها را در نقشه‌ی کوچک بازی پیدا کنید که با علامت تعجب نشان داده‌شده‌اند. همچنین ممکن است لیست وظایف در قسمت‌های مختلف نقشه پراکنده‌شده باشد و بهتر همانند تصویر زیر، حواستان به همه‌جا باشد.

بازی Fortnite

انجام وظایف در این بخش جدید بازی فورتنایت بسیار ساده است و کافی است چند دکمه را فشار دهید تا تسک انجام شود. برای نمونه یکی از وظایف، سفارش غذا است و در این حالت، باید به فود کورت بروید و سپس غذا را سفارش دهید و آنگاه ظرف غذا را به دفتر کاری برسانید. انجام این وظایف نشان می‌دهد که شما یک مأمور هستید و اهداف شومی در سر ندارید. بهترین تاکتیک برای شما، ماندن کنار دوستانتان است و به این شکل، امکان یورش را از ایمپاستر خواهید گرفت. کنار هم ماندن، مهم‌ترین استراتژی برای بردن در بخش ایمپاستر فورتنایت است.

درصورتی‌که Fortnite Imposters را انجام داده‌اید و نکات آموزشی برای دیگران دارید، می‌توانید از بخش نظرات استفاده کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

حالت ایمپاستر بازی Fortnite چیست؟

در حالت ایمپاستر فورتنایت که بر اساس بازی امانگ آس ساخته شده، امکان تجربه‌ی یک بازی متفاوت را خواهید داشت و دو تیم باید مقابل هم‌دیگر بازی کنند و دقیقا مانند امانگ آس به انجام وظایف بپردازند و ایمپاستر را پیدا کنند.

۱
چطور می‌توانم حالت ایمپاستر بازی فورتنایت را انجام دهم؟

حالت امیپاستر بازی فورتنایت به‌صورت ده‌نفره برگزار می‌شود و هر بازی‌کن یک شماره از 1 تا 10‌ را دریافت می‌کند. دو بازی‌کننده نقش امیپاستر رادارند و 8 نفر هم مأمور و هدف هم، یافتن خائنان یا کشتن تمامی مأمورهاست. تیم هشت‌نفره باید سعی کند تا تمامی وظایف تعیین‌شده را به‌منظور دریافت XP انجام دهد و در سوی دیگر، افرادی که رفتار مشکوکی دارند را هم کشف کند. بازی زمان تمام می‌شود که یا تمامی مأمورها کشته‌شده باشند یا اینکه رأی‌گیری، باعث مشخص شدن ایمپاستر شده باشد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.