استودیو ناتی داگ
مهدی ملکی

سازنده بازی The Last of Us Part 2: ما روی یک پروژه بسیار جالب مشغول هستیم

مهدی ملکی 27 دی 1399 بدون دیدگاه
629 بازدید

مدتی پیش مشخص شد که استودیو ناتی داگ سازنده بازی The Last of Us Part 2 در حال جذب نیرو برای توسعه یک بازی برای پلی استیشن 5 است. مدتی بعد یکی از کاربران با اشاره به ارتقاهای درون سازمانی گزارش کرد که استودیو مورد نظر احتمالاً مدت‌ها پیش و در میانه سال 2020 میلادی روند ساخت بازی بعدی خود را آغاز کرده است. حال نیل دراکمن رئیس این استودیو به گزارش‌های اخیر واکنش نشان داده است.

نیل دراکمن کارگردان و رئیس استودیو ناتی داگ که وظیفه ساخت سری The Last of Us و برخی از نسخه‌های The Uncharted را به عهده داشته به تازگی در توییتر فعالیت‌های قابل توجهی داشته است. او در این شبکه اجتماعی تقاضای افراد برای کار در استودیو را بسیار دلگرم‌کننده توصیف کرده و خوش حال است که آن‌ها به ناتی داگ ملحق خواهند شد تا روی «یک چیز خیلی جالب» مشغول شوند.

کارگردان بازی The Last of Us Part 2این استودیو خوش‌آوازه مدتی است که موقعیت‌های شغلی بسیاری را برای استعدادهای مختلف در دسترس قرار داده است. این موقعیت‌های شغلی شامل بخش انیمیشن، طراحی هنری،‌ طراحی بازی، تولید، برنامه‌نویسی و موارد بیشتری است.

در حال حاضر مشخص نیست که این مورد خیلی جالب چیست و تنها می‌توان به حدس و گمان پرداخت. دراکمن پیش‌تر اشاره کرده بود که پروژه بعدی آن‌ها شاید قسمت سوم The Last of Us یا حتی یک عنوان کاملاً جدید باشد. فراتر از این موارد، بخش چند‌نفره The Last of Us Part 2 نیز بسیار محتمل به نظر می‌رسد و شاید سرانجام شاهد عرضه آن باشیم. با این حساب می‌توان عنوان کرد که احتمالاً هیچ نسخه‌ای از Uncharted حداقل در ناتی داگ در دست توسعه نیست و این استودیو به فرصت‌های بیشتری چشم دوخته است.

نیل دراکمن مدتی پیش از معاونت استودیو به ریاست آن ارتقای مقام یافت و مسلماً نقش پررنگی در تصمیم‌گیری‌ها دارد. با این حال او هنوز هم کارگردانی و نویسندگی را به عهده خواهد داشت و ما می‌توانیم منتظر آثار بعدی او باشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.