بازی Forza Horizon 5
یحیی رحیمی

نقشه‌ی کامل بازی Forza Horizon 5 رونمایی شد

یحیی رحیمی 19 مرداد 1400 بدون دیدگاه
637 بازدید

توسعه‌دهندگان بازی Forza Horizon 5 پس از گذشت دو ماه از معرفی بازی، بالاخره نقشه‌ی کامل این اثر مسابقه‌ای را معرفی کردند. همان‌طور که می‌دانید، بازی فورتزا هورایزن 5 به کشور زیبای مکزیک سفر می‌کند و مناطق دیدنی و جذاب این کشور آمریکایی را به تصویر می‌کشد. مایک براون کارگردان بازی در طی استریم 30 دقیقه‌ای، علاوه بر معرفی بخش‌های مختلف نقشه‌ی اصلی، از اتومبیل Toyota Supra GR مدل 2020 هم رونمایی کردند.

مایک براون پس از نمایش نسخه‌ی واقعی اتومبیل Toyota Supra GR، تغییراتی که بازی‌کن می‌تواند در ظاهر اتومبیل ایجاد کند را شرح دادند و خوشبختانه، امکان اسپورت اتومبیل از همان ابتدای شروع بازی وجود دارد و لازم نیست مسابقات مختلفی را انجام دهید تا قفل این بخش، برای شما باز شود. پس از معرفی این اتومبیل بود که جزئیات بیشتری از اقلیم‌های بازی Forza Horizon 5 که در قسمت قبلی رونمایی شد؛ دریافت کردیم و بخش‌های تازه‌ای از مناطقی مانند «ساحل سنگی» و «بیابان شنی» را مشاهده کردیم.

فورتزا هورایزن 5

بخش دیگری از استریم بازی فورتزا هورایزن 5 به معرفی مسابقات جذاب آن مانند Mulegé Town Scramble اختصاص داشت که بازی‌کنان را در منطقه‌ی شهری قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه‌ی ورود به ساختمان‌ها و رانندگی در جاده‌های خاکی کوچک را می‌دهد. فستیوال Wilds نیز یکی از شش رویداد بزرگ بازی است که کاملاً روی مسابقات آف‌رود تمرکز کرده و بازی‌کنان را به مناطق خاکی و شنی می‌کشاند. نمونه‌ی این مسابقه را در بازی Forza Horizon 4 هم دیده بودیم؛ اما مناطق شنی و بیابانی مکزیک، فضای بهتری برای مسابقات آف‌رود خواهد بود.

نقشه‌ی کامل بازی Forza Horizon 5

مهم‌ترین بخش استریم، مربوط به رونمایی از نقشه‌ی کامل بازی Forza Horizon 5 بود که بر اساس کشور مکزیک و مناطق زیبای آن خلق‌شده است. بر اساس گفته‌‌های کارگردان بازی، نقشه‌ی جدید بیش از 50 درصد بزرگ‌تر از نمونه‌ی استفاده‌شده در فورتزا هورایزن 4 است. یکی از ویژگی‌های جالب این نقشه، وجود طولانی‌ترین بزرگ‌راه استفاده‌شده در مجموعه‌ی فورتزا است که تقریباً سراسر مپ را پوشش داده و امکان مسابقات مهیج و تست سرعت اتومبیل‌های اسپرت را فراهم می‌کند. مایک براون در مورد فضای بزرگ فورتزا هورایزن 5 می‌گوید:

Mike Brownما از همان ابتدا می‌دانستیم که بزرگ‌ترین فورتزا هورایزن ساخته‌شده را می‌خواهیم؛ در سوی دیگر می‌دانستیم که اگر دنبال ساخت بزرگ‌ترین بازی برویم، باید تنوع زیادی را ارائه دهیم. مکزیک انگار تمام دنیا را داخل خودش قرار داده و از سویی کوهستان‌های برفی راداریم و از سویی، شهرهای مدرن و جنگل‌های استوایی؛ هنگامی‌که فرهنگ این کشور را مانند موسیقی، هنر و تاریخ را در قالب این فضا قرار می‌دهیم؛ آنگاه می‌بینیم که هیچ مکان بهتری از مکزیک برای فستیوال هورایزن وجود ندارد.

نقشه بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 18 برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر منتشر می‌شود. استودیو Playground Games اخیراً انتشار آپدیت‌های تازه را برای فورتزا هورایزن 4 متوقف کرده و همچنین فروش بازی Forza Motorsport 7 هم از اواخر شهریور متوقف خواهد شد و امکان تجربه‌ی آن از کاربران گیم پس گرفته می‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.