Ubisoft
یحیی رحیمی

شروع تحقیقات یوبی‌سافت در مورد اتهام آزار جنسی کارکنان

یحیی رحیمی 7 تیر 1399 بدون دیدگاه
439 بازدید

در طول هفته های گذشته خبرها و گزارش های مختلفی در مورد آزار جنسی کارکنان مشغول در صنعت بازی های ویدیویی شنیده ایم. بسیاری از تجربه ناخوشایند خود گفته اند و چند استودیو نیز افراد مورد اتهام را اخراج کرده اند. گزارش هایی از توهین و آزار در کمپانی یوبی‌سافت نیز منتشر شده است و این ناشر فرانسوی تحقیق در این مورد را شروع کرده است و به دنبال رفع نگرانی های کارکنان و جامعه کاربران این کمپانی است تا در آینده هیچ گونه مشکلی در این مورد پیش نیاید.

یوبی‌سافت در متن منتشر شده روی وب سایت خود به تعدادی از اتهام های وارده جواب داده است. در متن گفته شده است که بسیاری از این آزارهای صورت گرفته نسبت به زنان انجام شده است. خود استودیو به دلیل چنین رفتارهایی معذرت خواهی کرده است و قول داده است که عملکرد بهتری در این مورد داشته باشد و همچنین محیط امنی برای تیم، بازیکنان و تمام جامعه کاربری خود ایجاد کند.

استودیو همچنین تحقیق در مورد آزار جنسی کارکنان را شروع کرده است و حتی تعدادی از کارکنان نیز به منظور ارایه مشاوره و بررسی موضوع فراخوانده شده اند. یوبی‌سافت به دنبال ایجاد نظم مسلط داخل استودیوهای خود است و چنین مسائلی را به هیچ عنوان قابل قول نمی داند. در نتیجه آن قرار است یک سری قوانین جدید نیز پایه گذاری شوند و همچنین سیستم هایی برای بررسی موضوع نیز ایجاد شوند تا در آینده، همه چیز سریع تر پیدا شود و فرد خاطی نیز در کمترین زمان تنبیه شود.

در مورد افراد مورد اتهام باید گفت که چندین نفر از کارکنان این ناشر نام برده شده اند. بزرگ ترین اسم هم کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla است که دیروز شخصا استعفا کرده است. او گفته بود که تیم توسعه بازی شایسته نتیجه عالی هستند و اتهام های او ممکن است به چهره بازی صدمه بزند و به همین دلیل از مدیریت تیم کناره گیری کرده است. او تنها فردی نیست که اتهام آزار جنسی به او وارد شده است و کریس آلونه که یکی از توسعه دهندگان مهم بازی Dying Light 2 است به همین دلیل اخراج شده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.