بازی GTA V
یحیی رحیمی

بازی GTA V سرویس ایکس باکس گیم پس را ترک می‌کند

یحیی رحیمی 5 مرداد 1400 بدون دیدگاه
1,036 بازدید

بازی GTA V که آوریل امسال به فهرست بازی‌های ایکس باکس گیم پس بازگشت، بار دیگر این سرویس مبتنی بر حق اشتراک را ترک خواهد کرد. بر اساس اعلامیه‌ی مایکروسافت، طی هفته‌های آینده امکان تجربه‌ی بازی GTA V بدون پرداخت هزینه امکان‌پذیر نخواهد بود و تنها چند روز فرصت دارید تا این اثر جهان باز را تجربه کنید. هیچ‌کدام از شرکت‌های مایکروسافت و راک استار در مورد تاریخ دقیق خروج از بازی از سرویس گیم پس صحبتی نکرده‌اند اما واضح است که تنها چند هفته تا پایان فرصت پیش‌آمده وقت دارید.

این اولین بار نیست که بازی GTA V Premium Edition سرویس ایکس باکس گیم پس را ترک می‌کند. این اثر جهان باز پرطرفدار در اوایل ماه آوریل به میان عناوین گیم پس برگشت و باعث خوشحالی بسیاری از کاربران شد. راک استار نه‌تنها فرصت امتحان بخش داستانی بازی، بلکه بخش چند نفره به نام GTA Online را هم بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافه در دسترس کاربران گیم پس قرار داده بود. درصورتی‌که عاشق این بازی هستید و می‌خواهید آن را برای همیشه در اکانت خود داشته باشید، می‌توانید از تخفیف فعلی استفاده کنید و آن را باقیمت 15 دلار برای همیشه از آن خود کنید.

شرکت راک استار از انتشار یک نسخه ارتقاءیافته مخصوص کنسول‌های جدید ازجمله پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری در آبان ماه خبر داده و ممکن است آن زمان، شاهد برگشت بازی به سرویس گیم پس باشیم. اگر نسخه ارتقاءیافته به گیم پس اضافه شود، احتمال ماندن آن برای همیشه وجود خواهد داشت. اگر مدت‌هاست سری به این اثر جهان باز نزده‌اید، انتشار آپدیت جدید بهانه‌ی خوبی است تا دوباره در نقشه‌ی جذاب بازی غرق شوید و این بار، مأموریت‌ها و مسابقات تازه‌ای را تجربه کنید. آپدیت جدید به‌طور کامل به اتومبیل‌ها و مسابقات اتومبیل‌رانی تمرکز کرده و پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را حتماً مطالعه کنید.

ایکس باکس گیم پس

بازی‌های جدید ایکس باکس گیم پس

با شروع هفته‌ی جدید، چندین بازی جذاب در اختیار کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. Ascent مهم‌ترین بازی است که می‌توانید از جمعه بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه تجربه کنید. بازی Microsoft Flight Simulator هم دیگر بازی مهم است که در دسترس کاربران ایکس باکس سری قرار می‌گیرد. در زیر نگاهی به بازی‌های جدید این سرویس بیندازید.

 

  1. Raji: An Anicent Epic
  2. Blinx: The Time Sweeper
  3. Crimson Skies: High Road to Revenge
  4. Microsoft Flight Simulator
  5. Lethal League Blaze
  6. Omno
  7. Project Wingman
  8. The Ascent

 

منبع:‌GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.