دانلود آپدیت 1.33 بازی GTA V
یحیی رحیمی

بازی Grand Theft Auto 5 به لیست Xbox Game Pass اضافه شد

یحیی رحیمی 14 دی 1398 بدون دیدگاه
1,045 بازدید

سرویس Xbox Game Pass مدتی پیش توسط مایکروسافت به راه افتاد و تا به حال پیشرفت زیادی به خود دیده است. مایکروسافت مدل کسب و کار مبتنی بر عضویت را برای این سرویس انتخاب کرده است و مانند نتفلیکس کافی است که یک اشتراک ماهانه بپردازید و سپس از بازی های زیادی استفاده کنید. تا زمانی که این اشتراک پرداخته می شود، می توان بازی را ادامه داد و دیگر نیازی به خرید تک به تک این بازی ها نیست. تا به حال عنوان های زیادی اضافه شده اند و حالا Grand Theft Auto 5 نیز به این لیست بلند بالا اضافه شده است.

مایکروسافت امروز تایید کرده است که در ادامه رشد و تعالی سرویس Xbox Game Pass بازی Grand Theft Auto 5 نیز اضافه شده است. می توانید همین الان به دریافت بازی بشتابید و حسابی از داستان و بخش آنلاین آن هیجان ببرید. مایکروسافت فعلا اضافه شدن بازی را به Game Pass کنسول Xbox One تایید کرده است و البته احتمال آن نیز وجود دارد که در آخر شاهد اضافه شدن بازی روی پلتفرم PC نیز باشیم.

بازی Grand Theft Auto 5 هر دفعه به نوعی از مرگ فرار می کند و سالهاست که سلطه خود را بر دنیای بازی های ویدیویی نگه داشته است. تعداد بازیکنان آن فوق العاده زیاد است و هر هفته نیز شاهد آمار بالای فروش آن هستیم. به نظر می رسد که حتی روند فروش آن هم نمی خواهد پایین بیاید و جالب است که تا به حال 115 میلیون نسخه از این بازی به فروش رسیده است و به نوعی پرفروش ترین محصول تاریخ بازی های ویدیویی لقب گرفته است.

Rockstar هیچ برنامه ای برای توقف پشتیبانی از GTA Online نیز ندارد و در آینده آپدیت های جدیدی نیز برای آن منتشر خواهد شد. به هر حال می توانید Grand Theft Auto 5 را از Xbox Game Pass دریافت کنید و بار دیگر آن را بازی کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.