بازی Ghost Recon جدید
یحیی رحیمی

بازی Ghost Recon جدید یک شوتر اول شخص خواهد بود

یحیی رحیمی 21 اسفند 1402 بدون دیدگاه
339 بازدید

تام هندرسون از خبرگزاری اینسایدر گیمینگ در گزارش تازه‌ای به بازی جدید Ghost Recon پرداخت. او مدعی است که شماره بعدی مجموعه گوست ریکان به شکل یک شوتر اول شخص طراحی شده است و از دوربین سوم شخص فاصله می‌گیرد. بازی آخر این سری به نام Ghost Recon Breakpoint با استقبال گرم طرفداران بازی‌های نظامی مواجه نشد و بازی گوست ریکان فرانت‌لاین نیز به همین دلیل لغو شد.

بازی جدید مجموعه تام کلنسی: گوست ریکان تحت اسم رمز Project Over ساخته می‌شود. این بازی قرار است در سال 2025 یا 2026 منتشر شود و در حال حاضر مراحل طراحی و توسعه را پشت سر می‌گذارد. Ghost Recon بعدی به داستان متفاوتی خواهد پرداخت. بازی‌کنان به یک کشور جنوبی سفر خواهند کرد که صدها هزار انسان بی‌گناه به دلیل «جنایت‌های جنگی» جان باخته‌اند. بازی‌کنان وظیفه دارند یک مأموریت مخفی را برای پیدا کردن یک خائن طی کنند و به نظر به این جنگ بی‌پایان در یکی از کشورهای احتمالاً واقع در آمریکا جنوبی پایان دهند.

نکته قابل‌توجه، روایت بازی با دوربین اول شخص است. بازی‌های قبلی مانند Ghost Recon Wildlands به‌صورت سوم شخص طراحی شده بودند و یک اثر تاکتیکی تیمی بودند. بازی جدید قرار است از عناوینی مانند بتلفیلد، Ready or Not و همچنین کالاف دیوتی: مدرن وارفر الهام بگیرد و تغییرات مهمی در فرمول تکراری بازی ایجاد شود. طرفداران بازی از تغییرات و تزریق ایده‌های تازه استقبال کرده‌اند و معتقدند که بازی جدید می‌تواند نجات‌بخش این سری شود.

بازی Ghost Recon جدیدبازی جدید Ghost Recon

هندرسون در ادامه به یکی از مأموریت‌های بازی اشاره کرده است. گروهی از سربازان ویژه در این مأموریت به دنبال دستگیری فردی می‌روند که مشخص می‌شود یک کودک را در آغوش گرفته است. نیروهای ویژه فکر می‌کنند که او حامل یک بمب خطرناک است و به اشتباه شروع به تیراندازی می‌کنند و در آخرین لحظه متوجه می‌شوند که این فرد بی‌گناه است. صحنه‌های جنگ واقعی در بازی به کار رفته است، اما نبردها همچنان تیمی است و تجربه کامل بازی تنها به‌صورت گروهی دل‌چسب خواهد بود.

این افشاگر انگلستانی در پایان نوشته که گرافیک بازی جدید Ghost Recon فوق‌العاده خواهد بود و پیشرفت بصری چشم‌گیری خواهیم دید. یوبی‌سافت مدت‌هاست مشغول توسعه نسخه بعدی است و ممکن است در سال آینده میلادی آن را منتشر کند. احتمال رونمایی از بازی در سال جاری میلادی وجود دارد و در نتیجه باید منتظر خبرهای بیشتر ماند. یوبی‌سافت در عین حال روی پروژه‌های دیگر مانند آساسینز کرید کار می‌کند و برنامه کاری شلوغی دارد. نظر شما در مورد بازی بعدی گوست ریکان چیست؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.