assassins-creed-valhalla
یحیی رحیمی

اطلاعاتی تازه از نقشه، ساختار مراحل و سیستم پیشرفت بازی Assassin’s Creed Valhalla

یحیی رحیمی 31 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,031 بازدید

تقریبا هر روزه اطلاعاتی در مورد بازی Assassin’s Creed Valhalla و بخش های مختلف آن منتشر می شود و همین باعث سردرگمی بسیاری از طرفداران بازی شده است. اوایل این ماه گفته شد که بازی در سراسر چهار پادشاهی خواهد بود و همچنین افرادی که سیزن پس را خریداری کنند، یک سری مراحل داستانی تازه نیز دریافت خواهند کرد و در نتیجه به حجم نقشه اضافه می شود.

این در حالی است که مدیر روابط عمومی استودیو گفته بود که نقشه آن، به اندازه نسخه های قبلی نیست. این توییت او حالا حذف شده است و به جای آن تولید کننده بازی در مصاحبه ای از حجم نقشه آن صحبت کرده است. او گفته است: « باید واقعا بگویم که نقشه از لحاظ پهنا بزرگ تر از بازی Assassins Creed Odyssey. است. ما نه تنها کل پادشاهی را ساخته ایم، بلکه بخش های زیادی از نروژ را هم داخل بازی گذاشته ایم.»

او در ادامه گفته است که نقشه بازی دارای رازهای زیادی است و همین باعث اضافه شدن ساعتها گیم پلی به داستان اصلی شده است. حالا می دانیم که نقشه بازی، بزرگ ترین در نوع خودش خواهد بود و حتی احتمال سفر به بخش هایی از سوئد و آن مناطق نیز وجود دارد.

اما در مورد گیم پلی بازی Assassins Creed Odyssey. باید گفت که همه چیز تغییر کرده است. برعکس نسخه های بعدی، بسیاری از اتفاقات بازی را از زبان مردم حاضر در منطقه خواهید شنید و به این شکل است که دنبال ماموریت های خود می روید. این افراد نیز تنها یک سری NPC های تکراری نخواهند بود و استودیو در حال تلاش است تا به هر فرد یک شخصیت منحصر به فرد بدهد و به نوعی حضور او میان جمعیت برای شما معنی خاصی داشته باشد.

اشرف اسماعیل در ادامه گفته است که هنگام مبارزه یک سری گزینه های دیگر نیز خواهید داشت و ممکن است بتوانید فرار کنید یا از سلاح خاصی استفاده کنید. او همچنین قول داده است که تریلرهای بیشتری از بازی منتشر کند و شخصیت ایوور نیز نسبت به نسخه قبلی، ساختار کاملا متفاوتی دارد. در مورد سیستم پیشرفت بازی نیز باید گفت که توسعه دهندگان سعی در اضافه کردن پرسپکتیو جدیدی به آن دارند.

اسماعیل در مورد کارکرد این سیستم جدید صحبت نکرده است اما گفته است که قدرت اهمیت زیادی دارد و بازیکنان باید دنبال به دست آوردن توانایی های جدید باشند. دیروز نیز در خبری گفته شد که دیپلوماسی به Assassin’s Creed Valhalla اضافه شده است و تمام بازی در مورد خون ریزی نیست.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.